در فانتازیو کالا به روشهای مختلفی به دست مشتری می رسد. این روشها عبارتند از:
پس از ثبت سفارش، محصولات برای پردازش از انبار به بخش پردازش آورده می شوند. حداکثر 24 ساعت پس از انجام سفارش، کالا به بخش ارسال تحویل می گردد.
سپس، با توجه به نوع حمل انتخاب شده، کالا برای مشتری ارسال می گردد.
زمان بندی روشهای ارسال به شرخ ذیل است:
لطفا توجه داشته باشید که در صورتی که پیک را برای ارسال انتخاب کرده باشید، کارشناسان بخش ارسال با شما تماس خواهند گرفت و سپس محصولات را برایتان ارسال خواهند کرد. بدیهی است در صورت عدم پاسخگویی، سفارش شما لغو خواهد شد.
در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود. در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
مدت زمان تحویل کالا بسته به حاملی که شما انتخاب کنید متفاوت و به شرح ذیل است:
هزینه ی ارسال کالاها با توجه به اولیت زمانی و فاصله محاسبه می کردد. هزینه های ارسال کالا با حامل های مختلف بدین شرح است:
برای پیگیری محموله ی خود به کد پیگیری نیاز دارید، برای دریافت کد پیگیری به آدرس زیر بروید:
سپس سفارش خود را انتخاب و دکمه ی جزئیات را فشار دهید. پس از بارگذاری کامل اطلاعات، می توانید در جدول ارسال کد پیگیری سفارش خود را مشاهده کنید.
در صورتی که پست را به عنوان حامل انتخاب کرده اید، برای پیگیری به آدرس زیر مراجعه کنید و کد پیگیری را وارد نمایید.
در صورتی که تیپاکس را انتخاب کرده اید، با شعبه ی تیپاکس شهر خود تماس بگیرید و کد پیگیری را به آنها اعلام کنید تا زمان تحویل محموله را با شما هماهنگ کنند. لیست شماره تلفن شعبات تیپاکس را می توانید از آدرس زیر پیدا کنید.
http://www.tipaxco.com/shoabsh.html
در صورتی که پیک را انتخاب کرده اید، با شماره تلفن 88757444 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بخش ارسال وضعیت محموله ی شما را پیگیری نمایند.