برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

گردنبند یادگاران مرگ نقره ای

Deathly Hallows Necklace - Silver

پیشنهاد ویژه مدت محدود:
256500 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
23085 تومان مالیات بر ارزش افزوده
279,585 تومان 310,650 تومان
زنجیر
ناموجود
مرجع:
reorder
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(42)
توضیحات

داستان کتاب هفتم هری پاتر، «هری پاتر و یادگاران مرگ»، این بار متفاوت از سال گذشته آغاز میشه؛ وزیر سحر و جادو شخصا به دیدن این سه جادوگر جوان میاد تا وصیت نامه‌ی آلبوس دامبلدور رو اجرا بکنه. دامبلدور برای هری، شمشیر گودریک گریفیندور و اولین گلدن اسنیچش، برای رون فندک نور برنده و برای هرماینی کتاب قصه‌های «بیدل نقال» رو به یادگار گذاشته بود. دامبلدور به صورت دستنویس علامتی رو درون کتاب کشیده بود که توجه این سه دوست رو به خودش جلب کرد. بعدها زمانی که این گروه به دیدن «زنوفیلیوس لاوگود» پدر «لونا» رفته بودن؛ ارتباط بین داستان‌های بیدل و اون علامت رو متوجه شدن. پدر لونا در حالی که گردنبندی به شکل همون علامت پوشیده بود، داستان «سه برادر و مرگ» رو برای اون‌ها تعریف میکنه:

روزی روزگاری سه برادر که توی جادوگری استاد بودن با استفاده از چوب دستی‌هاشون، بر روی رودخونه‌ای پر تلاطم پلی ساختن؛ اما قبل از عبور کردن موجودی سایه‌وار راهشون رو سد کرد، «مرگ» بود که فکر میکرد فریب خورده! مرگ به سه برادر تبریک گفت و یک آرزوی هر کدوم رو برآورده کرد. برادر بزرگتر قدرتمندترین چوبدستی جهان رو خواست، مرگ از درخت یاس کبودی که نزدیک رودخونه بود، چوب دستی‌ای ساخت. برادر دوم چیزی خواست که باهاش بتوانه عزیزانش رو از مرگ فرا بخونه؛ مرگ سنگی رو از رودخانه برداشت و به او داد. برادر سوم چیزی خواست که باهاش بتوانه از اون مکان بره، بدون اینکه مرگ در تعقیبش باشه؛ مرگ در کمال بی میلی تکه‌ای از شنل خودش رو برید و به برادر سوم داد….. 

این سه شی جادویی که بعدها به اسم‌های «چوبدستی الدر»، «سنگ رستاخیز» و «شنل نامرئی» شناخته شدن، یادگاران مرگ هستن. نماد اون‌ها به شکل یه مثلث هست که داخلش یه دایره و یه خط عمود قرار داره. در طول تاریخ هری پاتر تنها فردی بود که هر سه‌ی یادگاران مرگ رو در اختیار داشت، اما در پایان داستان تنها «شنل نامرئی» باقی موند. 

«گردنبند یادگاران مرگ»

جنس گردنبندهای یادگاران مرگ فانتازیو «زاماک» و طول زنجیرش 80سانتی‌متر هست و همینطور که داخل عکس‌های سایت مشخصه، بخش داخلی گردنبند میچرخه. 

جزئیات محصول
reorder

مشخصات

جنس
زاماک

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم