برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

دعوتنامه هاگوارتز - سال اول (پذیرش)

Hogwarts letter-first year

 

شخصی سازی شما:
قیمت پایه:
71,940 تومان
تخفیف شما
‎−14,388 تومان

قیمت نهایی
57,552 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(167)
توضیحات

نامه‌ی پذیرش سال اول در هاگوارتز

نامه‌ی هاگوارتز از جادویی‌ترین اتفاق‌های دنیای هری پاتره. چه سال‌هایی که نشستیم پشت پنجره و منتظر بودیم که نامه‌ی ما هم از راه برسه، حالا فانتازیو این آرزوی قدیمی رو برای ما پاترهدها برآورده کرده و شما میتونین نامه‌تون رو با هرجزییاتی که دوس دارین سفارش بدین.

داخل پاکت‌ها به صورت حداقلی دو برگه قرار داره؛ برگه‌ی اول دعوت نامه‌تون به مدرسه‌ست و برگه‌ی دوم لیست وسایلیه که برای سال تحصیلی جدیدتون در هاگوارتز لازم دارین. در فرآیند شخصی سازی شما میتونین زبان نامه و گروه هاگوارتزتون رو انتخاب کنین و اگر دوست دارین نامه‌ایی مشابه شخصیت مورد علاقه‌تون داشته باشین کافیه یکی از  گزینه‌ها مثل هری، رون، هرماینی و... رو انتخاب کنین اینطوری یه نامه با اسم و آدرس کاراکتر محبوبتون با جزئیاتی دقیقا مشابه فیلم براتون ارسال میشه. آپشن جذابتر گزینه‌ی نام و آدرس سفارشی هست که میتونین اسم و آدرس خودتون رو اضافه کنین تا نامه‌تون با مشخصات مخصوص خودتون ارسال بشه!!!

تو قسمت بعدی ثبت سفارش میتونین بلیط هاگوارتز اکسپرس رو (تا پنج عدد) همراه نامه‌تون سفارش بدین تا برای برگشت به هاگوارتز بعد از تعطیلات کریسمس هم خیالتون راحت باشه!

آخرین مرحله‌ برای تکمیل سفارش‌، بخش افزونه‌هاست که باتوجه به روند داستان متفاوته و هرسال تحصیلی افزونه‌ی اختصاصی خودش رو داره.

 افزونه‌‌های اختصاصی سال اول:

عذرخواهی بابت ارسال پس از یازده سالگی: تو این نامه از طرف مدرسه برای شما توضیح داده میشه که چرا دعوت نامه‌تون به موقع ارسال نشده.
عذرخواهی بابت ارسال توسط پست مشنگها: تو این نامه متوجه می‌شوین که چرا نامه‌تون بجای ارسال جغدی با پستچی رسیده دم خونتون!

جزئیات محصول

مشخصات

جنس
کاغذ کرافت
اقلام همراه
استیکر گروه هاگوارتز
ابعاد پاکت
13*18 سانتی‌متر
ابعاد نامه
24*16 سانتی‌متر

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم