برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

چوبدستی سیریوس بلک

Sirius Black Wand Collector's Edition

پیشنهاد ویژه مدت محدود:
359200 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
32328 تومان مالیات بر ارزش افزوده
391,528 تومان 489,410 تومان
مرجع:
CE008
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(38)
توضیحات

هری پاتر مجموعه‌ایی از هفت رمان به  قلم نویسنده‌ایی انگلیسی به نام «جی.کی.رولینگ» هست. هر کتاب، داستان یک سال از زندگی پر فراز و نشیب جادوگر جوانی به نام «هری پاتر» (Harry Potter) به همراه دوستانش «هرماینی گرنجر» (Hermione Granger) و «رون ویزلی» (Ron Weasley) در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» (Hogwarts) هست.

در کتاب اول یعنی «هری پاتر و سنگ جادو»، ما به همراه هری جوان و هاگرید پا به مغازه‌ی چوبدستی‌ساز معروف «اولیوندر» میذاریم و با دنیای چوبدستی‌ها آشنا میشیم . جادو همیشه درون یه جادوگر قرار داره چرا که باهاش به دنیا اومده ولی برای کنترل و به حرکت درآوردنش به یه چوبدستی نیاز داره. هر چوبدستی یه هسته‌ی قدرتمند از ماده‌‌ایی با خاصیت جادویی داره که اکثرا از یک موجود کمیاب نشات گرفته و در میان چوبی خاص قرار گرفته. با وجود تنوع بالا در مواد جادویی و درخت‌های خاص هیچ دو چوبدستی در دنیا یکسان نیستن؛ البته تعدادی استثنا در این مورد وجود داره، زمانی که دو چوبدستی دارای هسته‌ی یکسانی باشن از اون ها به عنوان چوبدستی برادر یاد میشه. چوبدستی‌های برادر رفتارهای خاصی از خودشون نشون میدن، زمانی که در کنار هم قرار بگیرن قدرت بی‌نظیری از خودشون بروز میدن واگر در مقابل هم قرار بگیرن نمی‌تونن بهم صدمه وارد کنن. اون کشش همیشگی بین هری پاتر و لرد ولدمورت بخاطر برادر بودن چوبدستی‌هاشون بود. (مغز چوبدستی‌هاشون از پر ققنوس پروفسور دامبلدور بود.)

«چوبدستی سریوس بلک»

تمام چوبدستی‌های مجموعه‌ی هری‌پاتر مختص «فانتازیو» هستن؛ رنگ و جزئیاتشون دقیقا مثل چوبدستی‌های داخل فیلمه. جنسشون از PUR با هسته‌ی فلزی هست که حس خوبی رو موقع در دست گرفتن به شما منتقل میکنه، وزنش برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسبه و دست رو اذیت نمیکنه. طول این چوبدستی دقیقا مثل چوبدستی «سیروس بلک» داخل فیلم 35 سانتی متره؛ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هست و همراه یه جعبه‌ی شکیل با برچسب چوب دستی‌ساز معروف «اولیوندر» ارسال میشه. فوم داخل جعبه از چوبدستی‌های شما در برابر ضربه محافظت میکنه؛پس خیالتون از بابت ارسالش هم راحت باشه.

اگر یه پاترهد اطرافتون دارین و نمیدونین که چه هدیه‌ایی براش انتخاب کنین، چوبدستی شخصیت مورد علاقه‌اش از دنیای هری‌پاتر یه گزینه‌ی مناسبه!

جزئیات محصول
CE008

مشخصات

طول
41 سانتی‌متر
وزن
70 گرم
جنس
PUR با هسته فلزی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم