برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

چوبدستی آلبوس دامبلدور

Albus Dumbledore Wand Collector's Edition

540000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
54000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
594,000 تومان
مرجع:
CE044
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(18)
توضیحات

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) یک مجموعه‌ی فیلم فانتزی بر اساس فیلمنامه‌ایی از «جی.کی. رولینگ» نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های «دنیای جادویی هری پاتر» (Harry Potter Wizarding World) هست که از سال ۲۰۱۶ شروع به پخش کرد. این مجموعه مدت‌ها قبل از اتفاقات دوران «هری پاتر» و دوستانش «رون ویزلی» و «هرماینی گرنجر»، در سال ۱۹۲۶ آغاز میشه؛ داستان کلی این مجموعه در مورد دوران تاریک ظهور جادوگر بزرگ و پلیدی به نام «گرالت گریندلوالد» (Gellert Grindelwald) و ارتباط اون با گذشته‌ی خاندان دامبلدور و به خصوص «آلبوس دامبلدور» (Albus Dumbledore) هست که در اون زمان به عنوان پروفسور در هاگوارتز تدریس میکرد.

«نیوت اسکمَندِر» (Newt Scamander) جانورشناس دنیای فانتزی پس از تکمیل سفرهای تحقیقاتی‌اش برای نگارش کتابش «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، برای توقفی کوتاه وارد نیویورک میشه و در طول اقامت و ماجراجویی‌هاش در نیویورک با دو خواهر به اسم‌های «تینا و کویینی گلدستین» (Tina & Queenie Goldstein) که در وزارت جادوی آمریکا کار میکنن و یک ماگل به اسم «جیکوب کوالسکی» (Jacob Kowalski) آشنا میشه و.... 

«چوبدستی آلبوس دامبلدور»

تمام چوبدستی‌های مجموعه‌ی هری‌پاتر اختصاصی «فانتازیو» هستن؛ رنگ و جزئیاتشون دقیقا مثل چوبدستی‌های داخل فیلم هست. جنسشون از PUR با هسته‌ی فلزی هست که حس خوبی رو موقع در دست گرفتن به شما منتقل میکنه؛ وزنش برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسبه و دست رو اذیت نمیکنه. طول این چوبدستی دقیقا مثل چوبدستی «آلبوس دامبلدور» جوان 40 سانتی متره؛ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هست و همراه یه جعبه‌ی شکیل با برچسب چوب دستی‌ساز معروف «اولیوندر» ارسال میشه. فوم داخل جعبه از چوبدستی‌های شما در برابر ضربه محافظت میکنه؛پس خیالتون از بابت ارسالش هم راحت باشه.

اگر یه پاترهد اطرافتون دارین و نمیدونین که چه هدیه‌ایی براش انتخاب کنین، چوبدستی شخصیت مورد علاقه‌اش از دنیای هری‌پاتر یه گزینه‌ی مناسبه!

جزئیات محصول
CE044

مشخصات

طول
40 سانتی‌متر
وزن
81 گرم
جنس
PUR با هسته فلزی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم