برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

نقشه سفرهای تن تن (با جعبه)

Tintin’s Travels: Interplanetary Traveler

پیشنهاد ویژه مدت محدود:
278899.082569 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
25100.917431 تومان مالیات بر ارزش افزوده
304,000 تومان 380,000 تومان
ناموجود
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(18)
توضیحات

ماجراهای «تن‌تن و میلو» (Tintin and Milou) به قلم و طراحی «هرژه» (Herge) از مشهور‌ترین داستان‌های مصور دنیا هستن؛ تن‌تن خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرکه که به همراه میلو یا برفی سگ باهوش و وفادارش به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیره. داستان‌های «هرژه» سبکی رئالیستی دارن که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز میشه و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابر قدرت ادامه پیدا میکنه؛ مجموعه داستان‌های تن‌تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده و تا به حال بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌.

«نقشه سفرهای تن تن»

دوستداران و عاشقان دنیای فانتزی «تن تن» (Tin Tin) بشتابید که یه محصول جذاب داریم براتون که از اصلی ترین نیازهای شماست!!!
اگه همیشه دوست داشتین که توی تمام ماجراجویی‌ها همراه تن تن و میلو باشین، با کمک این نقشه می‌تونین یک گشت وگذار هیجان انگیز و صد البته بی دردسر رو همراه کاراکتر محبوبتون داشته باشین؛ این نقشه‌ی خاص به شما نشون میده که تو هر قسمت تن تن به کجا سفر کرده و در درک بهتر روند داستان‌‌ها به شما کمک میکنه!

لطفا توجه داشته باشین این مدل نقشه به صورت تاشده هست و به همراه یک جعبه‌ی مخصوص ارسال میشه.

برای علاقه‌مندان به دنیای ‌های فانتزی «نقشه‌ی دنیای ویچر»، «نقشه‌ی غارتگر»، «نقشه دنیای شناخته شده» و «نقشه سرزمین میانه» هم در سایت فانتازیو موجوده!

جزئیات محصول

مشخصات

طول
98 سانتی متر
عرض
68 سانتی متر
کشور تولید کننده
ایران

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم