برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

کتاب مصور The Rise of Dragon

The Rise of the Dragon: An Illustrated History of the Targaryen Dynasty, Volume One
620000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
62000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
682,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
توضیحات

«کتاب خیزش اژدها-تاریخ تصویری خاندان تارگرین»

«کتاب خیزش اژدها: تاریخ تصوری خاندان تارگرین - جلد اول» (The Rise of the Dragon an Illustrated History of the Targaryen History) به قلم «جورج. آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin) و تصویر سازی «الیو ام. گارسیا جونیور» و «لیندا آنتونسن»؛ پاییز سال گذشته یا به طور دقیق ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد. این کتاب 352 صفحه هست که بیشتر از 180 صفحه‌ی اون رو محتوای گرافیکی‌ و تصویرسازی تشکیل داده. محتوایِ متنی کتاب مثلِ کتاب «آتش و خون» هست که دوباره نویسی شده و جزئیات جدیدی در قالب تصویر سازی به اون اضافه شده.

داستان و تصویرسازی‌های کتاب از فتح وستروس توسط «اگان فاتح» (Aegon Targaryen) آغاز و تا «رقص اژدهایان» که داستان سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) هست؛ ادامه داره.

«تارگرین‌ها» (House Targaryen) که به «خاندان اژدها» (House of the Dragon) هم معروف هستن، یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین خاندان‌ها تو سریالِ «بازی تاج و تخت» (The Game of Thrones) بودن که حتی داستان‌های فرعی هم به نحوی با اون‌ها ارتباط پیدا میکرد. این خاندان از نابودیِ «والریای کبیر» (The Great Valyria) جون سالم به در برد و با تواناییِ کنترل و پرورش «اژدها» توانست قرن‌ها بر «وستروس» (Westeros) حکومت کنه؛ اما هیچ چیز برای همیشه دوام نداره و جنگ‌های داخلی و درگیری‌ با سایر خاندان‌ها باعث سقوط این خاندان شد و در نهایت پس از مرگ «دنریس استورم بورن» (Daenerys Stormborn)؛ «مادر اژدهایان» و پیوستن «جان اسنو» (Jon Snow) به اقوام اون سوی دیوار، این خاندان برای همیشه به تاریخ پیوست.

اگه دوست دارین بیشتر در مورد خاندان تارگرین بدونید به پست تاریخ خاندان تارگرین؛ از «خاندان اژدها» تا «بازی تاج و تخت» تو فانتزی مگ سر بزنید.

جزئیات محصول

مشخصات

زبان
انگلیسی
نوع کاغذ صفحات
تحریر
نوع جلد
سخت
نوع صحافی
صحافی ته دوخت
رنگ متن
سیاه به همراه صفحات مصور
تعداد صفحات
352
قطع
قطع بیاضی کوچک

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم