برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

گوشواره هاول

Howl Earrings

200000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
20000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
220,000 تومان
ناموجود
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(8)
توضیحات

صوفی (Sophie Hatter) یه دختر خیلی خیلی معمولیه و در مغازه‌ی کلاه فروشی پدرش کار میکنه، یک روز که مثل همیشه مشغول به کار بود از پنجره اتاقش قلعه‌ی متحرک و مخوف جادوگر «هاول» (Howl) رو میبینه که در حال نزدیک شدن به شهره. شایعه‌‌هایی زیادی در مورد هاول شنیده بود که یکی از دیگری ترسناکتر بودن اما موضوع اصلی همشون یکی بود؛ هاول جادوگری بود به شدت بدجنس که دنبال دخترهای زیبارو می‌گشت و قلبشون رو از سینه درمیاورد! در همون روز صوفی با پسری بسیار جذاب آشنا میشه و باهم برفراز شهر پرواز میکنن، اما این روز رویایی به این سادگی‌ها تموم نمیشه و نزدیک‌های نیمه شب جادوگر «زباله‌ها» ( Witch of the Waste) وارد مغازه‌ میشه و صوفی رو طلسم میکنه، طلسمی که باعث میشه صوفی در یک شب به اندازه‌ی 70 سال پیر بشه. صبح روز بعد صوفی شهر رو ترک میکنه تا جادوگری پیدا کنه که بتونه طلسم رو باطل کنه اما در این مسیر به طور اتفاقی وارد قلعه‌ی جادوگر هاول میشه و....

«قلعه متحرک هاول» (ハウルの動く城) یه انیمه‌ی سینمایی در سبک رمانتیک و خیال پردازنه است که در سال 2004 منتشر شد. کارگردانی این اثر رو «هایائو میازاکی» (Studio Ghibli) به عهده داشته و یکی از کارهای برجسته‌ی «استودیو جیبلی» (Hayao Miyazaki) به شمار میاد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین اسم به قلم نویسنده‌ایی انگلیسی دایانا واین جونز (Diana Wynne Jones) هست. در هفتاد و هفتمین دوره‌ی اسکار، این انیمه یکی از نامزدها در بخش بهترین فیلم بود. قلعه‌ی متحرک هاول جدای از روایت عاشقانه‌ایی که داره دیدگاه بسیار منتقدانه‌ایی به جنگ داره؛ میازاکی در مخالفت با حمله‌ی آمریکا به عراق، ساخت این انیمه رو آغاز کرد. یکی از بخش‌های اصلی این انیمه در باره‌ی اثر مخرب جنگ و تاثیرات ویرانگرش بر عواطف و احساسات مردم هست.

«گوشواره‌ی هاول»

این گوشواره‌‌ها دقیقا مشابه نمونه‌ای هستن که برای «هاول» توی انیمه طراحی شدن و یه انتخاب عالی هستن برای کاستوم‌های هالووینی!

جزئیات محصول

مشخصات

طول
13.5 سانتی‌‍متر
ویژگی
آویز قفل

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم