برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

کتاب Potion Making

Half Blood Prince's Advanced Potion Making Book

170000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
17000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
187,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(22)
توضیحات

کتاب معجون سازی شاهزاده‌ی دورگه:

هری پاتر مجموعه‌ایی از هفت رمان به  قلم نویسنده‌ایی انگلیسی به نام «جی.کی.رولینگ» هست. هر کتاب، داستان یک سال از زندگی پر فراز و نشیب جادوگر جوانی به نام «هری پاتر» (Harry Potter) به همراه دوستانش «هرماینی گرنجر» (Hermione Granger) و «رون ویزلی» (Ron Weasley) در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» (Hogwarts) هست که مابین سال های 1991 تا 1998 اتفاق میفته. 

در کتاب ششم، «هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه»، هری توی کلاس معجون سازیِ پروفسور اسلاگهورن، به صورت اتفاقی نسخه‌ایی قدیمی از کتاب معجون سازی پیشرفته رو پیدا میکنه که به صورت دست نویس اصلاح و به اسم شاهزاده‌ی دو رگه امضا شده. در پایان داستان، پس از مرگ دامبلدور و درگیری هری پاتر و مرگ خواران، هویت واقعی شاهزاده‌ی دورگه مشخص میشه؛ سوروس اسنیپ استاد معجون سازی هاگوارتز در واقع همون شاهزاده‌ی دورگه هست! طبق تحقیقات «هرماینی گرنجر»، شاهزاده (پرینس) یکی از معانیِ نام خانوادگی مادر اسنیپ بود و دورگه هم در حقیقت اشاره به وضعیت اصالت و خون جادوگری داشت.

کتاب معجون سازی شاهزاده‌ی دورگه، نسخه‌ایی کاملا مشابه فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه هست و جزئیاتی مثل یادداشت‌های سوروس اسنیپ و اصلاحات کتاب رو داره.

جزئیات محصول

مشخصات

زبان
انگلیسی
نوع کاغذ صفحات
کاغذ 100 گرمی
نوع جلد
جلد نرم (شومیز)
نوع صحافی
صحافی گرم
رنگ متن
سیاه
تعداد صفحات
192
قطع
رقعی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم