برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

دفترچه Tom Riddle

دفترچه‌ی خاطرات تام مارولو ریدل

200000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
20000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
220,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(19)
توضیحات

دفترچه‌ی خاطرات تام مارولو ریدل (Tom Riddle):

هری پاتر مجموعه‌ایی از هفت رمان به  قلم نویسنده‌ایی انگلیسی به نام «جی.کی.رولینگ» هست. هر کتاب، داستان یک سال از زندگی پر فراز و نشیب جادوگر جوانی به نام «هری پاتر» (Harry Potter) به همراه دوستانش «هرماینی گرنجر» (Hermione Granger) و «رون ویزلی» (Ron Weasley) در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» (Hogwarts) هست که مابین سال های 1991 تا 1998 اتفاق میفته. 

این دفترچه جادویی اولین بار در کتاب «هری پاتر و تالار اسرار آمیز» ظاهر شد، هری و رون به طور اتفاقی این دفترچه رو توی دستشویی «میرتل گریان» پیدا کردن؛ پس از مدتی معلوم شد که این یه دفترچه معمولی نیست و روحی در داخلش قرار داره که میتونه پاسخ سوال‌های هری رو بده؛ در حقیقت روحی که درون دفترچه قرار داشت جینی رو تحت کنترل خودش درآورده و او رو وادار کرده بود تا درهای «تالار اسرار» رو باز و «باسیلیسک» درونش رو آزاد کنه و …. در نهایت این «جان پیچ» یا «هورکراکس» به دست هری و به وسیله‌ی نیش باسیلیسک از بین رفت.

در ادامه‌ی داستان متوجه میشم که دفترچه‌ی خاطرات متعلق به دانش آموزی به اسم تام ریدل هست که حدود پنجاه سال پیش در هاگوارتز مشغول به تحصیل بوده. این دفتر خاطرات اولین هورکراکسی هست که توسط «تام ریدل» یا «لرد ولدمورت» ساخته شده. ریدل در سال 1943 زمانی که سال ششم تحصیلی‌اش توی هاگوارتز رو میگذروند، موفق شد که اولین هورکراکس رو بسازه! بعد از اولین شکست لرد ولدمورت تو سال ۱۹۸۱ دفترچه خاطرات به لوسیوس مالفوی رسید. 

جزئیات محصول

مشخصات

نوع جلد
سخت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم