برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

مدل سنگ جادو

Philosopher's stone Replica

330000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
33000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
363,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(10)
توضیحات

برای اولین در فیلم/کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and the Philosopher's Stone) به «نیکولاس فلامل» (Nicolas Flamel) و «سنگ جادو» (Philosopher's stone) اشاره شد. «سنگ جاودانگی»، «سنگ فلاسفه» یا «سنگ جادو» یکی از میراث‌های حفاظت‌شده‌ی دنیای جادوگران هست که در ابتدای داستان در یکی از صندوق‌های بانک «گرینگوتز» نگهداری میشد و بعد برای امنیت بیشتر توسط هاگرید به مدرسه‌ی «هاگوارتز» منتقل شد. «لرد ولدمورت» که به نوعی در بدن «پروفسور کوئیرل» زندگی میکرد، تمام تلاشش رو کرد تا برای احیای خودش به این سنگ دست پیدا کنه اما خب با دخالت‌های همیشگی «هری پاتر» (Harry Potter)، «رون ویزلی» (Ron Weasley) و «هرماینی گرنجر» (Hermione Granger)، همه چیز تغییر کرد.

«نیکولاس فلامل» برای بار دوم، در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریمولد» () ظاهر شد و این‌بار نقش بسیار مهمی در نجات شهر ایفا کرد. جالبه بدونین که «نیکولاس فلامل» یک شخصیتِ واقعی فرانسوی در قرن 17ام هست. نیکولاس در شهرش به کتاب‌داری مشغول بوده و با نوشتن نسخه‌های خطی کتاب‌های قدیمی، زندگی ساده‌ای رو می‌گذرونده، اما مردم شهر همیشه تصور می‌کردن که این پیرمرد مرموز در خفا مشغول به کیمیاگریه و به «سنگ جادو» یا همان «سنگ جاودانگی» دست پیدا کرده.

«مدل سنگ جادو»

مدل «سنگ جادو» در فانتازیو، دقیقا مشابه نسخه‌ی استفاده شده در فیلم‌های هری پاتر هست. برای به نمایش گذاشتن این سنگ جذاب بین سایر آیتم‌های کلکسیونتون، یه پایه‌ی جذاب هم طراحی شده. لطفا توجه داشته باشین که این محصول به صورت دستساز ساخته میشه و ممکنه محصولات نهایی اندکی با هم تفاوت داشته باشن.

جزئیات محصول

مشخصات

عرض
3 سانتی‌متر
جنس
اپوکسی و PUR فشرده
ارتفاع
7 سانتی‌متر

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم