برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

دفترچه مرگ

Death Note

100000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
10000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
110,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(14)
توضیحات

دث نوت یا دفترچه مرگ

سری «دث نوت» یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌هاست، چه در دنیای مانگا و چه در دنیای انیمه . این اثر یه لایت نوول در ژانر روانشناختی-پلیسی هست که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ در مجله‌ی مشهور «شونن جامپ» به صورت هفتگی به چاپ رسیده. نویسندگی این اثر رو آقای «تسوگومی اوبا» (Tsugumi Obah)  و طراحی مجموعه مانگا رو آقای «تاکه‌شی اوباتا» (Takeshi Obata) به عهده داشتن. استودیوی «مدهاوس» (Madhouse) سری انیمه‌ای براساس این مانگا ساخته که ۳۷ قسمت داره. در سال ۲۰۱۷ هم نتفلیکس لایو اکشنی از روی مانگا ساخت که البته به اندازه انیمه نتونست طرفداران را راضی نگه داره و بازخوردهای منفی زیادی داشت.

دفترچه مرگ برحسب اتفاق سر راه «یاگامی لایت» (Yagami Light) یه نخبه‌ی ژاپنی دبیرستانی قرار میگیره. یاگامی با نوشتن اسم یه مجرم که تعدادی بچه رو در مدرسه‌ایی گروگان گرفته، قدرت دفترچه رو امتحان میکنه و از همون لحظه تصمیم میگیره که جهان رو از وجود مجرمان پاک بکنه و خدای دنیای جدید باشه که خلق کرده. یاگامی به این روند ادامه میده تا جایی که در سراسر دنیا طرفدارانی پیدا میکنه که به او لقب «کیرا» (kira) یا قاتل میدن.

مرگ عجیب مجرمان تو سراسر جهان توجه پلیس بین‌الملل را جلب میکنه و طی جلسه‌ایی برای پیدا کردن ارتباط بین قتل‌ها و دستگیری قاتل، از کاراگاه ناشناسی به اسم «ال» ( L ) تقاضای کمک میکنن...

دفترچه‌ی مرگ موجود در فانتازیو دقیقا مشابه نسخه‌ی انیمه‌ی «دث نوت» هست، فقط بدون شینیگامی :)

این دفتر 100 صفحه‌ایی شامل 40 صفحه‌ی تمام سیاه از قوانین دقترچه‌ی مرگ و 60 صفحه‌ی خالی خط‌دار هست.

جزئیات محصول

مشخصات

توضیحات
40 صفحه‌ مشکی توضیحات دفترچه
زبان
انگلیسی
نوع جلد
شومیزِ مات طرح چرم
تعداد صفحات
100
قطع
رقعی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم