برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

فانتزی بازی هری پاتر : مجموعه اول

297000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
26730 تومان مالیات بر ارزش افزوده
323,730 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(52)
توضیحات

دوست دارید معلومات خودتون رو درباره ی دنیای هری پاتر بسنجید؟ 

ما براتون پیشنهاد ویژه‌ای داریم!

«فانتزی بازی هری پاتر»

فانتزی بازی هری پاتر اولین کوییزگیم مربوط به دنیای جادوگری هری پاتر توی ایرانه! این مجموعه شامل ۱۰۰ کارت بازی، کیسه پارچه ای و تاس مخصوصه که پشت و روی هر کارت ۶ سوال و جواب نوشته شده. سوال ها به موضوعات گروه اسلیترین، مرگخواران و جادوی سیاه، اشیا باستانی و جادویی، جانوران و موجودات جادویی، جادوگران، ساحره‌ها، اشباح و مشنگ‌ها، هاگوارتز، مکان های جادویی و حمل و نقل و وردهای جادویی، معجون‌ها و انواع جادو تقسیم شده اند. سوالات در سطح های مختلفی مطرح شدند و میشه گفت بهترین راهنما برای موفقیت در امتحانات سمج هستند.

این کارت‌ها محصول شرکت معتبر Trivial Pursuit است که توسط تیم فانتازیو ترجمه شده و در اختیار طرفداران دنیای هری پاتر، جادوگران و ساحره‌ها قرار گرفته.

برای شروع بازی به ۱۰۰ کارت، ۱ تاس مخصوص و تعدادی پاترهد نیاز دارید. همه کارت ها رو میذارید وسط و بازی شروع میشه. نفر اول تاس میندازه موضوع سوال مشخص میشه. نفر قبلی باید یک کارت از وسط برداره و سوال مخصوص اون رنگ رو ازش بپرسه. اگر جواب رو بلد بود کارت رو به عنوان امتیاز برمیداره و توی دست خودش میذاره. تا زمانی که جواب غلط نداده همین روند ادامه داره. هر موقع جواب اشتباه داد کارت به زیر دسته کارت ها منتقل میشه و نوبت نفر بعدی هست که تاس بندازه. هر کس بتونه بیشترین کارت رو جمع کنه برنده بازی هست!

با انجام این بازی میتونید چند ساعت به همراه دوستاتون در دنیای جادویی هری پاتر وقت بگذرونید و اطلاعات خودتون رو در مورد این دنیای جذاب بسنجید. بازی پیش رو، اولین مجموعه از مجموعه سه قسمتی فانتزی‌بازی هری پاتر است.

اخطار وزارت سحر و جادو: این کارت ها با طلسم ضد تقلب سحر شده اند و عواقب احتمالی هرگونه تقلب بر عهده ی شماست. در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگوار به مادام پامفری مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم