برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟

1922 بازدید 34 لایک

زمان مطالعه: 7 دقیقه


هر پاترهدی دوست داره بدونه که به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داره، اما چطوری؟ خب، سایت پاترمور یه تست کلاه گروه‌بندی داره که با پرسیدن تعدادی سوال و از روی انتخاب‌های شما میتونه بهتون بگه که گروه شما چیه و از نظر ویژگی‌های شخصیتی به دانش‌آموزان کدوم گروه نزدیکترین. تیم فانتازیو از آبان سال 1400 تست کلاه گروه‌بندی پاترمور رو دقیقا با همون الگوریتم و دیزاین اما، به زبان فارسی راه اندازی کرده و از اون موقع به طور میانگین هر روز میزبان 82 تست بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم به تعدادی از سوال‌هاتون در مورد تست کلاه گروه‌بندی پاسخ بدیم.


توی مدرسه جادویی هاگوارتز، هر دانش آموزی توی روز ورودش، طی مراسم کلاه گروه‌بندی (Sorting Hat Ceremony) توی یکی از ۴ گروه هاگوارتز: گریفیندور (Gryffindor)، اسلیترین (Slytherin)، ریونکلا (Ravenclaw) و هافلپاف (Hufflepuff) قرار میگیره. توی این مراسم، از یه کلاه جادویی به اسمِ کلاه‌ گروه‌بندی استفاده میشه؛ این کلاه زمانی متعلق به «گودریک گریفیندور» بود؛ یکی از پایه گذاران مدرسه‌ی هاگوارتز. پیش از استفاده از کلاه گروه‌بندی، زمانی که هنوز ۴ پایه‌گذار مدرسه‌ی هاگوارتز، «گودریک گریفیندور» (Godric Gryffindor)، «هلگا هافلپاف» (Helga Hufflepuff)، «رونا ریونکلا» (Rowena Ravenclaw ) و «سالازار اسلیترین» (Salazar Slytherin) هنوز زنده بودن، دانش آموزان توسط خودشون انتخاب میشدن؛ اما از اونجایی که می‌دونستن تا ابد در این مدرسه حضور ندارن، به دنبال راه حلی بودن تا مطمئن بشن که دسته بندی دانش آموزان آینده هاگوارتز هم به درستی صورت بگیره. به این ترتیب، کلاهِ گودریک گریفیندور رو انتخاب کردن و با جادوی خودشون کاری کردن تا این کلاه به عنوان مرجعِ گروه‌بندی در سال‌های آینده هم استفاده بشه. هر سال روز اول سپتامبر با آغاز سال تحصیلی جدید توی هاگوارتز و ورود دانش آموزان جدید، پروفسور مک گاناگال، این کلاه رو روی سر تک تک دانش آموزان جدید قرار میده؛ کلاه گروه‌بندی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و تمایلات فردی گروه هر کردوم رو انتخاب میکنه!

  • نتیجه‌ی تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو با تست پاتر مور یکی هست؟!

اگه در طول آزمون، دقیقا گزینه‌های یکسان رو توی هر دو تست انتخاب کنین، بله! نتیجه‌ی شما تغییری نمیکنه و توی گروه یکسان قرار میگیرین.

  • چرا گروه هاگوارتز من بعد از مدت‌ها عوض شده؟!

مطئن باشین که هیچ تغییری توی الگوریتم این تست رخ نداده و هر دو تست، هم برای فانتازیو هم برای پاترمور هیچ تفاوتی نسبت به سال‌های گذشته نکردن؛ فقط ویژگی‌های شخصیتی، علایق و اولویت‌های شما تغییر کردن. این نکته، یه مسئله‌ی خیلی رایج هست و نمونه‌‌ی خیلی معروفش «تام فلتون» (Thomas Andrew Felton) بازیگر نقش «دراکو مالفوی» (Draco Lucius Malfoy) هست؛ نتیجه‌ی تست گروه هاگوارتز ایشون در طول این سال‌ها از «گریفیندور» به هافلپاف تغییر کرده.

اگه دوست داری بدونی، بازیگرهای دنیای هری پاتر به کدوم گروه هاگوارتز تعلق دارن، به مقاله‌ی از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟ فانتزی‌مگ سر بزن!

  • تا الآن چند نفر توی تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو شرکت کردن؟!

کل افرادی که توی این 2 سال در تست شرکت کردن 25714 نفر و کل تست‌های انجام شده 48956 بوده، یعنی به طور میانگین تقریباً هر نفر 2 بار تست داده.

  • چه کسی بیشترین تعداد تست رو داده؟!

بیشترین تلاش توسط کسی انجام شده که تا الآن 87 بار تست داده! نتیجه‌ی تست‌هاشون این بوده، ایشون 18 بار گریفیندوری، 20 بار هافلپافی، 33 بار ریونکلایی و 16 بار اسلیترینی شدن!

  • نتیجه‌ی کدوم گروه هاگوارتز تا حالا از همه بیشتر بوده؟!

بیشترین نتیجه‌ی تست‌هایی که تا حالا توی سایت کلاه گروه‌بندی فانتازیو انجام شده مربوط به ریونکلایی‌ها بوده که پرچم رو خوب بالا نگه داشتن!
ریونکلایی‌های فانتازیو 9264 نفر بودن که 17343 بار تست دادن؛ تعداد بچه‌های اسلیترینی 5968 نفر بودن که در مجموع 11242 بار تست دادن؛ هافلپاف‌هایی‌مون 4459 نفر بودن و 9462 بار تست دادن و بچه‌های گریفیندور 6023 نفر بودن و در مجموع 10909 بار تست دادن.

  • کلاه گروه‌بندی جایزه هم داره؟!

بعد از تموم شدن تست کلاه گروه‌بندی فانتازیو یه تعدادی کد تخفیف جذاب هم برای خرید از فروشگاه فانتازیو بهتون میده، جالبه که بگم تا حالا بیش از 20000 بار از این کد تخفیف‌ها استفاده شده. بعد از اتمام تستون توی سایت، کلاه گروه‌بندی این آپشن رو در اختیارتون قرار میده که بتونین نتیجه رو به عنوان پست و  یا استوری توی اینستاگرام با بقیه‌ی دوستانتون به اشتراک بگذارین!

  • از کجا میتونم تست بدم و گروه هاگوارتزم رو بدونم؟

برای رفتن به سایت کلاه گروه‌بندی کلیک کنید! و اگر دوست داشتین نتیجه رو حتما برامون کامنت بذارین!

آمار سایت کلاه گروه بندی


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم