برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم‌های هری پاتر در زومجی

2027 بازدید 63 لایک

زمان مطالعه: ۳۰ دقيقه


اگه یه پاترهدین و دنبال یه ویدیوی سرگرم‌کننده از این دنیای محبوب و فانتزی هستین پیشنهاد میکنم؛ یه‌سر به «ویژه برنامه ۲۰ سالگی فیلم های هری‌ پاتر در زومجی بزنین!» و از تماشاش لذت ببرین.


این ویژه برنامه‌ی خلاقانه  به مناسبت 20 سالگی «هری پاتر و سنگ جادو» و بعد از دورهمی بازیگران و عوامل فیلم‌های هری ‌پاتر در هاگوارتز تهیه شده. در بخش اول این ویديو شاهد گفت و گوی «میثم خلیل‌زاده » (معاون سردبیر مجله) و «محمد امیرجلالی » (دبیر بخش سینما) در مورد جایگاه هری پاتر و محبوبیتش در دنیاهای فانتزی هستیم در ادامه هم که یه رقابت جذاب و صدالبته فان داریم! قضیه از این قراره که بچه‌های خوش ذوق «زومجی» ردا به تن کرده، شال و کلاه سرکرده و چوبدستی به‌دست دارن با «فانتزی بازی» خودشون رو محک میزنن تا مشخص بشه کی پاترهدتره!

ویژه برنامه زومجی

اگر شماهم هوس کردین یه همچین تایمی رو با دوستاتون سپری کنین و اطلاعات خودتون در مورد این دنیای جذاب رو به رخ هم‌دیگه بکشین، کافیه یه‌سر به سایت فروشگاه فانتازیو بزنین تا وسایل مربوط به گروه هاگوارتز خودتون رو تهیه کنین (از ردا و شال و کلاه گرفته تا ماسک‌های بهداشتی) و در نهایت هم یه فانتزی بازی لازم دارین.

فانتزی بازی

فانتزی بازی اولین کوییزگیم مربوط به دنیای جادوگری هری پاتر توی ایرانه! این مجموعه شامل ۱۰۰ کارت بازی، کیسه پارچه‌ای و تاس مخصوصه. پشت و روی هر کارت ۶ سوال و جواب نوشته شده. سوال ها به موضوعات گروه اسلیترین، مرگخواران و جادوی سیاه، اشیا باستانی و جادویی، جانوران و موجودات جادویی، جادوگران، ساحره‌ها، اشباح و مشنگ‌ها، هاگوارتز، مکان های جادویی و حمل و نقل و وردهای جادویی، معجون‌ها و انواع جادو تقسیم شدن. این کارت‌ها محصول شرکت معتبر Trivial Pursuit است که توسط تیم فانتازیو ترجمه شده و در اختیار طرفداران دنیای هری پاتر، جادوگران و ساحره‌ها قرار گرفته.

برای شروع بازی به ۱۰۰ کارت، ۱ تاس مخصوص و تعدادی پاترهد نیاز دارید. همه کارت ها رو میذارید وسط و بازی شروع میشه. نفر اول تاس میندازه موضوع سوال مشخص میشه. نفر قبلی باید یک کارت از وسط برداره و سوال مخصوص اون رنگ رو ازش بپرسه. اگر جواب رو بلد بود کارت رو به عنوان امتیاز برمیداره و توی دست خودش میذاره. تا زمانی که جواب غلط نداده همین روند ادامه داره. هر موقع جواب اشتباه داد کارت به زیر دسته کارت ها منتقل میشه و نوبت نفر بعدی هست که تاس بندازه. هر کس بتونه بیشترین کارت رو جمع کنه برنده بازی هست!

 تماشای کامل این ویژه برنامه به کانال یوتیوب زومجی سر بزنین!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم