برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

اکشن فیگور Cirilla

Ciri (Cirilla Fiona Elen Riannon) Action Figure

3590909.090909 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
359090.909091 تومان مالیات بر ارزش افزوده
3,950,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

درباره شخصیت Cirilla

سیری یا سیریلا (Ciri / Cirilla) یکی از شخصیت‌های قدرتمند و البته جذاب از سری ویچر (Witcher) هست، داستان پشت این شخصیت به سری کتاب‌های ویچر و زمانی بر می‌گرده که گرالت از ریویا (Geralt of Rivia)، امییر وار امریس (Emhyr var Emreis) که با اسم مستعار «دونی» (Duny) شناخته می‌شدرو از مرگ نجات داد و  کمک کرد تا طلسمش رو بشکنه.

دونی به نشانه قدردانی حاضر شد هر پاداشی که ویچر می‌خواست بهش بده. گرالت «قانون غافلگیری» (Law of Surprise) رو درخواست کرد، یه سوگند جادویی که نتایج غیرمنتظره‌ای داره. اما معلوم شد که عروس دونی، پاوتا (Pavetta)، موقع این سوگند باردار بوده و این‌طوری سرنوشت نوزادشون؛ شاهزاده سیریلا فیونا الن ریانون (Princess Cirilla Fiona Elen Riannon)، و گرالت برای همیشه به هم گره خورد.

اکشن فیگور Cirilla

اکشن فیگور سیری (Cirilla) از برند مک‌فارلین تویز (McFarlane Toys)، با جزئیات فوق‌العاده دقیق به اندازه 18 سانتی‌متر (7 اینچ) بر اساس شخصیت سیری یا سیریلا (Ciri / Cirilla) در بازی ویچر ۳: شکار وحشی (The Witcher 3: Wild Hunt) طراحی شده. این اکشن فیگور از نوع تمام مفصلی هست و با 22 مفصل متحرک داره، در کنار این فیگور شمشیر شخصیت سیری، غلاف، المان جادویی و پایه قرار داره که می‌تونید از سایت فانتازیو خریداری کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

ارتفاع
18 سانتی‌متر
اقلام همراه
شمشیر،پایه،المان جادو
ویژگی
تمام مفصلی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم