برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

The One Ring Dice Bowl

Lord of the Rings Dice Bowl

340000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
34000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
374,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(10)
توضیحات

در حالی‌ که این ۱۹ حلقه‌ی دیگر با کمک الف‌ها و تحت تاثیر ارباب تاریکی ساخته‌ شدن؛ «سائورون» حلقه نهایی یا «حلقه‌ی یگانه» رو به‌ تنهایی در کوه هلاکت ساخت. این حلقه که بر حلقه‌های دیگه تسلط داشت، قدرت «سائورون» رو در درون خود داشت و هدفش کنترل ذهن کسانی بود که سایر حلقه‌ها رو در اختیار داشتن. با این‌ حال، همه‌ چیز به روشی که «سائورون» در نظر داشت پیش نرفت و در طول جنگ «آخرین اتحاد انسان‌ها و الف‌ها» (the Last Alliance of Elves and Men)، ایسیلدور (Isildur)، پسر الندیل (Elendil)،‌ انگشت سائورون رو قطع کرد و حلقه رو از آن خودش کرد و...

تعداد موجوداتی که توانستن در برابر وسوسه‌ی حلقه‌ها به‌ خصوص «حلقه‌ی یگانه» مقاومت کنن به تعداد انگشت‌های دست هم نمیرسه؛ حتی «گالادریل» هم بعد از تماشای آینده‌ایی که می‌توانست با حلقه داشته باشه به‌ سختی در برابرش مقاومت کرد. فقط «ساموایز گمجی» بود که به‌ هیچ‌وجه تحت تاثیر حلقه‌ی یگانه‌ قرار نگرفت، چرا که به جای قدرت و ثروت به دنبال مراقبت از خانواده و دوستانش بود.

«The One Ring Dice Bowl»

The One Ring Dice Bowl یه محصول خاص و بسیار کاربردیه! از این محصول می‌تونین برای نگهداری وسایل خرده ریز روی میز کار، نگهداری کلیدها و یا حتی به عنوان زیر سیگاری استفاده کنید!

جزئیات محصول

مشخصات

عرض
13/5 سانتی‌متر
جنس
PUR فشرده
ارتفاع
4.5 سانتی‌متر

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم