برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های ویژه

  • تریلر سریال «Agatha All Along»
    تریلر سریال «Agatha All Along»
    79 بازدید لایک

    اگه شما هم سریال «واندا ویژن» رو دیده باشین، حتما با آنتاگونیست معروفش یعنی «آگاتا هارکنس» آشنایی دارین، کسی که به قدرت‌های «واندا» حسودی می‌کرد و کلی دردسر برایش به وجود اورده بود؛ اگه به دنیای جادوگرهای «مارول» علاقه دارین، برای دیدن تریلر این مینی‌ سریال با فانتزی‌مگ همراه باشین!

    بیشتر بخونین
  • تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد!
    تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد!
    164 بازدید لایک

    خبر خوب برای طرفداران «دی‌سی» و «بتمن»، زمان اکران سریال «پنگوئن» مشخص شد! تریلر مینی سریال «پنگوئن»، ساخته‌ی «لورن لفرانک» که قراره از شبکه‌ی «مکس» اکران بشه به تازگی پخش شده؛ برای دیدن تریلر جذاب این سریال، با فانتزی‌مگ همراه شین. 

    بیشتر بخونین
  • تریلر فصل دوم آرکین رو از دست ندین!
    تریلر فصل دوم آرکین رو از دست ندین!
    226 بازدید لایک

    هواداران سریال «آرکین» و بازی «لیگ آو لجندز» بشتابید، نتفلیکس تیزر فصل دوم این مجموعه رو به همراه خبرهای هیجان‌انگیزی منتشر کرده! فصل اول «آرکین» در سال 2021 منتشر شد و به سرعت به لیست مگاهیت‌های «نتفلکیس» پیوست و در نهایت با کنار گذاشتن «اسکوئید گیم» یا همون «بازی مرکب» صدرنشین جدول پربازدیدترین‌ها شد. امروز با ما همراه باشین نگاهی به جزئیات فصل دوم و تریلر جذابش داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • زمان پخش فصل دوم حلقه‌های قدرت مشخص شد!
    زمان پخش فصل دوم حلقه‌های قدرت مشخص شد!
    2270 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی برای فصل دوم «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» منتشر کرده که ما رو بیشتر با جزئیات داستان و کاراکترها آشنا میکنه و تصاویر بیشتری از این دنیای فانتزی و شهرهای خیال‌انگیزش در اختیارمون قرار میده. برای تماشای تریلر و اطلاع از زمان انتشارش با فانتزی‌مگ همراه باشین.

    بیشتر بخونین
  • توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    توی تست کلاه گروه بندی فانتازیو شرکت کردی؟
    2948 بازدید لایک

    هر پاترهدی دوست داره بدونه که به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داره، اما چطوری؟ خب، سایت پاترمور یه تست کلاه گروه بندی داره که با پرسیدن تعدادی سوال و از روی انتخاب‌های شما میتونه بهتون بگه که گروه شما چیه و از نظر ویژگی‌های شخصیتی به دانش‌آموزان کدوم گروه نزدیکترین. تیم فانتازیو از آبان سال 1400 تست کلاه گروه بندی پاترمور رو دقیقا با همون الگوریتم و دیزاین اما، به زبان فارسی راه اندازی کرده و از اون موقع به طور میانگین هر روز میزبان 82 تست بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم به تعدادی...

    بیشتر بخونین
  • وردهای دنیای «هری پاتر» که کمتر به گوشتون خورده!
    وردهای دنیای «هری پاتر» که کمتر به گوشتون خورده!
    22539 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تقریبا برای هرچیزی یه وِرد تو دنیای جادویی «هری پاتر» هست؛ خیلی‌هاشون حتی بعد از گذشت این همه سال، ملکه‌ی ذهن ما هستن ولی وردهای دیگه‌ایی هم بودن که کمتر بهشون پرداخته شده، پس با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این لیست جذاب و جادویی داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    11701 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها» اسپین آف و پیش درآمدِ «بازی تاج و تخت»، داستان جنگ‌های داخلی «خاندان تارگرین» که به «رقص اژدهایان» معروف هست رو به تصویر میکشه؛ این خاندان از ابتدا و در زمانی که در«والیریا» سکونت داشتن به موهای نقره‌ای و اژدهایانشون معروف بودن! با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اژدهایانی که در این سریال حضور خواهند داشت رو بیشتر بشناسیم.

    بیشتر بخونین
  • فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    فانتزی‌مگ مشتاقانه در انتظار مقالات شماست!
    1014 بازدید لایک

    اگر همیشه به دنیاهای فانتزی علاقه‌مند بودین و دست به قلم خوبی دارین، فانتازیو امکانی رو فراهم کرده که به واسطه‌ی اون شما میتونین مقالاتتون رو با اسم خودتون در بخش مجله‌ی این سایت به اشتراک بگذارین.

    بیشتر بخونین
Showing 1 to 8 of 8 (1 Page)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم