برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پست‌های محبوب

  • تایپ‌های MBTI بر اساس شخصیت‌های دنیای «هری پاتر»
    تایپ‌های MBTI بر اساس شخصیت‌های دنیای «هری پاتر»
    33758 بازدید
    11 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    این تست برای اولین بار توسط «ایزابل مایرز» و مادرش «کاترین بریگز» و بر اساس تئوری‌های «کارل یونگ» درمورد انواع شخصیت تهیه شده. اگه طرفدار پر و پا قرص «دنیای هری پاتر» هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، بیاین که فانتزی‌مگ یه مقاله جذاب داره براتون!

    بیشتر بخونین
  • ویژگی منحصر بفرد هر چوبدستی
    ویژگی منحصر بفرد هر چوبدستی
    24821 بازدید
    10 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    جادو همیشه درون یه جادوگر قرار داره چرا که باهاش به دنیا اومده ولی برای کنترل و به حرکت درآوردنش به یه چوبدستی نیاز داره. هرچوبدستی یه هسته‌ی قدرتمند از یه ماده‌ با خاصیت جادویی داره که اکثرا از یک موجود جادویی نشات گرفته و در میان چوبی خاص قرارگرفته.

    بیشتر بخونین
  • وردهای دنیای «هری پاتر» که کمتر به گوشتون خورده!
    وردهای دنیای «هری پاتر» که کمتر به گوشتون خورده!
    22539 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    تقریبا برای هرچیزی یه وِرد تو دنیای جادویی «هری پاتر» هست؛ خیلی‌هاشون حتی بعد از گذشت این همه سال، ملکه‌ی ذهن ما هستن ولی وردهای دیگه‌ایی هم بودن که کمتر بهشون پرداخته شده، پس با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این لیست جذاب و جادویی داشته باشیم.

    بیشتر بخونین
  • تایپ MBtI کاراکترهای جوجوتسو
    تایپ MBtI کاراکترهای جوجوتسو
    20497 بازدید لایک

     این تست برای اولین بار توسط «ایزابل مایرز» و مادرش «کاترین بریگز» و بر اساس تئوری‌های «کارل یونگ» درمورد انواع شخصیت تهیه شده. اگه طرفدار پر و پا قرص انیمه هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، بیاین که فانتزی‌مگ یه مقاله جذاب داره براتون!

    بیشتر بخونین
  • ناگفته‌هایی از بیبی یودا؛ این کوچولوی سبز دوست داشتنی
    ناگفته‌هایی از بیبی یودا؛ این کوچولوی سبز دوست داشتنی
    19938 بازدید لایک

    لازم نیست که حتما فن پروپاقرص دنیای استاروارز باشین، کافیه فقط کارتون به اینترنت افتاده باشه تا این کوچولوی سبز رو دیده باشین. «بیبی یودا» (‌Baby Yoda) سورپرایز ویژه‌ایی برای هواداران جنگ ستارگان بود که اولین بار در سریال مندلوریان (The Mandalorian) ساخته‌ی دیزنی پلاس (+Disney) رونمایی شد و به سرعت قلب میلیون ها نفر رو به تسخیر در آورد.

    بیشتر بخونین
  • از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟
    از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟
    16173 بازدید لایک

    تا حالا به این فکر کردین که بازیگرهای دنیای هری پاتر تو دنیای واقعی به کدوم گروه تعلق دارن؟چندتا از ستاره‌های این فیلم به گروهی غیر از گروه کاراکترشون تو دنیای هری‌پاتر تعلق دارن.

    بیشتر بخونین
  • کاراکترهایی با ویس‌ اکترهای یکسان که باور نمی‌کنین!
    کاراکترهایی با ویس‌ اکترهای یکسان که باور نمی‌کنین!
    15672 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    با شروع هر انیمه‌ یه دغدغه‌ی جدید به درگیری‌های فکری اوتاکوها اضافه میشه : "من این صدا رو قبلا کجا شنیدم؟!" یهو به خودت میای میبینی یه اپیزود تموم شده و تو هنوز درگیرشی! تو این مقاله میخوایم یه سری به پشت صحنه‌ی دنیای انیمه بزنیم و بریم سراغ کاراکترهایی که ویس اکترهای مشترک دارن.

    بیشتر بخونین
  • هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    هاشیراهای دیمن اسلیر رو بهتر بشناسین!
    14988 بازدید
    7 کامنت‌ها
    (4.5)
    لایک

    «هاشیراها» اعضا بالا رتبه‌ی سپاه شیطان‌کش‌ها هستن که در روند داستان، هم مسیرِ این گروه چهار نفره میشن و به جنگ با شیاطین میرن. اون‌ها به دقت توسط «کاگایا اوبویاشیکی» رهبر سپاه شیطان کش ها انتخاب میشن. برای اینکه یه شیطان‌کش به رتبه هاشیرا برسه، باید یا 50 تا شیطان عادی و یا یکی از دوازده ماه را کشته باشه. تو این مطلب با فانتزی‌مگ همراه باشین تا هاشیراها و قدرت‌هاشون رو از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین بررسی کنیم!

    بیشتر بخونین
  • دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    دیالوگ‌های به یادماندنی از دنیای «هری پاتر»
    14423 بازدید
    1 کامنت
    (5.0)
    لایک

    چه طرفدار دنیاهای فانتزی باشین چه نباشین، حداقل برای یه بار هم که شده اسم «هری پاتر» به گوشتون خورده! این مجموعه‎‌ی داستانی در قالبِ هفت رمان به قلم «جی.کی.رولینگ» و هشت فیلم به ساخت کمپانی «برادران وارنر» منتشر شده. یکی از دلایل محبوبیت این داستان شخصیت‌پردازیِ باورپذیر و دل‌نشینش هست؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین، امروز مجموعه‌ایی از به‌ یادموندنی‌ترین نقل قول‌های این دنیا رو با هم مرور می‌کنیم.

    بیشتر بخونین
  • تایپ MBTI کاراکترهای انیمه‌ی وان پیس
    تایپ MBTI کاراکترهای انیمه‌ی وان پیس
    12983 بازدید
    2 کامنت‌ها
    (5.0)
    لایک

    این تست برای اولین بار توسط «ایزابل مایرز» و مادرش «کاترین بریگز» و بر اساس تئوری‌های «کارل یونگ» درمورد انواع شخصیت تهیه شده. اگه طرفدار پر و پا قرص انیمه‌ی «وان پیس» هستین و به این موضوع هم علاقه دارین، بیاین که فانتزی‌مگ یه مقاله جذاب داره براتون!

    بیشتر بخونین
  • نقد و بررسی انیمه دث نوت
    نقد و بررسی انیمه دث نوت
    12061 بازدید لایک

    دث نوت مخاطب رو با چنان لحظات نفسگیری رو به رو میکنه که تحمل یه هفته برای تماشای قسمت بعد واقعا طاقت فرساست. اما در آخر، انگار سازندگان عجله داشتن تا زودتر پروژه رو تموم کنن! برای همین، قسمت های پایانی اصلا به پای قسمت های اول نمیرسن؛ به مرور زمان توجه به شخصیت‌ها و جزئیات کمتر میشه تا جایی که داستان تبدیل به بازی شطرنجی میشه که هر مهره‌ایی باید بعد از به پایان رسوندن ماموریتش بازی رو ترک کنه! تو این مطلب میخوایم یه نگاهی به نقاط قوت و ضعف این انیمه‌ی محبوب بندازیم.

    بیشتر بخونین
  • معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    معرفی اژدهایان سریال «خاندان اژدها»
    11700 بازدید لایک

    سریال «خاندان اژدها» اسپین آف و پیش درآمدِ «بازی تاج و تخت»، داستان جنگ‌های داخلی «خاندان تارگرین» که به «رقص اژدهایان» معروف هست رو به تصویر میکشه؛ این خاندان از ابتدا و در زمانی که در«والیریا» سکونت داشتن به موهای نقره‌ای و اژدهایانشون معروف بودن! با فانتزی‌مگ همراه باشین تا اژدهایانی که در این سریال حضور خواهند داشت رو بیشتر بشناسیم.

    بیشتر بخونین
Showing 1 to 12 of 175 (15 Pages)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم