برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

قاب فرندز

600000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
60000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
660,000 تومان
مرجع:
FMO
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(40)
توضیحات

سریال «فرندز» یا «دوستان» (Friends) قطعا یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین «سیت‌کام‌»‌های تاریخه. (به نوعی از فیلم و سریال‌های کمدی گفته میشه که در اون شخصیت‌های فیلم یا سریال در مکان‌های معمولی مثل محل کار یا خانه حضور دارن و فعالیت‌های روزانه‌شون با چاشنی طنز انجام میشه. بعد از هر اتفاقِ طنزآمیزی، معمولاً صدای خنده استودیویی زنده یا از پیش ضبط شده پخش میشه.) این سریال تا به این زمان بیش‌تر از ۱۰۰ میلیارد بار در پلتفرم‌های مختلف دیده شده، رکوردی که حالا حالاها سریال دیگه‌ایی حتی به گردِ پاش هم نمیرسه.  «فرندز» جزو معدود سریال‌هاییه که در طول سال‌های پخشش نه تنها ریزش مخاطب نداشت و محبوبیتش دستخوش تغییر نشد، بلکه مخاطبانی از نسل‌های مختلف رو با هم خودش همراه کرد؛ این سریال طی ۱۰ فصلِ بی‌نظیر ادامه پیدا کرد و با هر فصل، بی‌شمار لحظه‌ی به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی برای طرفدارهاش به یادگار گذاشت.

«قاب مونیکا» 

جالبه بدونین که قاب زرد رنگی که پشت در و اطراف چشمی آپارتمان مونیکا نصب شده بود و در نهایت به نمادی برای سریال فرندز تبدیل شد، اصلا از قبل طراحی نشده بوده! این قاب در واقع آیینه بود و قرار بوده که دخترا هر بار هنگام بیرون رفتن، آرایش و موهای خودشون رو داخلش چک کنن؛ تو همون روزهای ابتدایی فیلم برداری، بازیگران و عوامل پشت صحنه چندین بار این آیینه رو میشکنن تا اینکه یکی از خدمه قابِ خالی رو به طور موقت روی در آویزان میکنه و با استقبال همه مواجه میشه.

شما با کمک این قاب می‌تونین اتاق یا خونه‌تون رو شبیه آپارتمان مونیکا و ریچل بکنین و با هر بار دیدنش یاد خاطرات خوب گذشته بکنید. این قاب رو می‌تونید درست مثل مونیکا دور چشمی در خونه یا در اتاق بزنید، یا ازش به عنوان قاب عکس استفاده کنید. اگه قصد خید هدیه برای یه فرندز فن رو دارید، این قاب یه انتخاب مناسب برای شماست.

برای مشاهده ویدئو کلیک کنید

جزئیات محصول
FMO

مشخصات

طول
27 سانتی‌متر
عرض
24 سانتی‌متر
جنس
PUR

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم