برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

سلبریتی‌هایی که به عنوان بازیگر مهمان در فرندز حضور داشتن!

7261 بازدید 45 لایک

زمان مطالعه : 12دقیقه


سریال «دوستان» یا «فِرِندز» (Friends) یه مجموعه‌ی «سیتکام» (کمدی موقعیت) آمریکایی هست که توسط «دیوید کرین» و «مارتا کافمن» خلق و از ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۹۴ تا ۶ میِ سال ۲۰۰۴ از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شده. 

در طول ده فصلِ این مجموعه در کنار بازیگران اصلی، هنرمندان مطرح زیادی حضور داشتن، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا لیست سلبریتی‌هایی که در این مجموعه حضور داشتن رو بررسی کنیم.


  • برد پیت Brad Pitt

تو فصل هشت، پیت در نقش «ویل کولبرت»، یکی از هم مدرسه‌ایی‌های راس، مانیکا و ریچل در دوران دبیرستان ظاهر شد؛ این شخصیت هم در گذشته مشکلی مانند مانیکا داشته و از اضافه وزن زیاد رنج میبرده. به لطف این حضور این شخصیت در اپیزود شکرگزاری، ریچل متوجه میشه که ویل و راس تو همون دوران یه «باشگاه از ریچل متنفرم!» تاسیس کرده‌ بودن (ویل و راس تنها اعضای این کلوپ بودن!) و شایعه‌های زیادی رو در موردش پخش میکردن. این شایعه‌ها به قدری گسترده میشن که حتی چندلر هم در موردشون شنیده بوده. برد پیت برای بازی در این قسمت نامزد دریافت جایزه امی شد. نقش آفرینی این بازیگر محبوب در سریال فرندز یکی از جذاب‌ترین کارهاش در حیطه‌ی کمدی به شمار میره. 


  •  جورج کلونی George Clooney

اگر جزئیات مربوط به فصل اول رو بخاطر داشته باشین تو قسمت هفدهم، ریچل جای خودش رو با مونیکا عوض میکنه تا بتونه از بیمه درمانیش استفاده کنه. «جورج کلونی» و «نوآ وایل» در این قسمت به عنوان دکترهای جذابی ظاهر میشن که دل ریچل و مانیکا رو حسابی میبرن. قرار ملاقات بین این شخصیت‌ها یکی از خنده‌دارترین سکانس‌های این فصله.

  • بروس ویلیس Bruce Willis

«بروس ویلیس»، ستاره مطرح هالیوود و بازیگر اصلی فیلم «جان سخت» (Die Hard) در سه قسمت پشت هم از فصل ششم  (۲۱،۲۲،۲۳) به عنوان «پاول استیونز» حضور داشت. پاول پدرِ سختگیرِ یکی از دانشجوهاییه که راس باهاش در ارتباط هست؛ ریچل کم کم با این شخصیت وارد رابطه میشه و همین مسائل رو از قبل هم پیچیده‌تر میکنه. «بروس ویلیس» برای بازی در این نقش برنده‌ی جایزه‌ی امی شد. جالبه بدونین بدليل شرط بندى‌ایى كه بين متيو پرى و بروس ويليس بر سر فيلم «آخر خط» انجام شده بود (متیو برنده‌ی اون بود)؛ ويليس بايد در ٣قسمت، بعنوان بازيگر مهمان بازى ميكرد، اون هم مجانى!

  • رابین ویلیامزRobin Williams

در فصل سوم و قسمت «قهرمان نبرد نهایی» (The One with the Ultimate Fighting Champion)، «رابین ویلیامز» در کنار «بیلی کریستال» حضور کوتاهی داشت؛ در حالی که این دو شخصیت مشغول صحبت هستن، مشخص میشه که همسر «رابین ویلیامز» به او خیانت می‌کنه و بعد بیلی اعتراف می‌کنه که پای دیگر این رابطه است. رابین ویلیامز هم با گریه‌ و داد و بیداد کافه رو ترک می‌کنه.

رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره! یه پست مخصوص فرندز فن‌ها!

  • ایزابلا روسلینی Isabella Rossellini

ستاره فیلم‌ «مخمل آبی» (Blue Velvet) در نقش خودش برای گرفتن یه لیوان قهوه به «سنترال پرک» مراجعه می‌کنه؛ راس از این فرصت استفاده میکنه تا به این کاراکتر بگه که او توی لیست مخصوص راس قرار داره! (البته قبل از اینکه به خاطر نظرات چندلر خطش بزنه) حضور ایزابلا روسلینی به عنوان بازیگر مهمان در سریال فرندز برای طرفدارها واقعا فراموش نشدنیه!

  •  جف گلدبلوم Jeff Goldblum

تو قسمت پانزدهم فصل نهم سریال با عنوان «زورگیری» (The One with the Mugging)، «جف گلدبلوم» در نقش بازیگر و کارگردان افسانه‌ایی به نام «لئونارد هیز» ظاهر میشه. جویی هم به صورت تصادفی و به خاطر این‌ که باید سریعا مثانه‌ی خودش رو تخلیه کنه، موفق میشه که نظر هیز رو جلب کنه و بعدش رو هم که خودتون بهتر میدونین،بهتر هست که وارد جزئیات نشیم! حضور «جف گلدبلوم» این قسمت رو بسیار تماشایی کرده.

  • وایونا رایدر Winona Ryder

«ویونا رایدر» در قسمت بیستم از فصل هفت به عنوان دوست قدیمی ریچل از دوران کالج حضور پیدا می‌کنه. ریچل به فیبی میگه که او ملیسا رو بوسیده، اما فیبی باور نمی‌کنه و ریچل برای اثبات حرفش ملیسا رو به شام دعوت میکنه و برای اینکه حافظه‌ی ملیسا رو به کار بیاندازه او رو دوباره می‌بوسه. ملیسا بعد از این اتفاق اقرار می‌کنه که هرگز اون شب رو فراموش نکرده و از همون زمان عاشق ریچل بوده.

  • بن استیلر Ben Stiller

در فصل سوم و قسمتی با عنوان «جیغ جیغو» ریچل با مردی به اسم تامی قرار میذاره که در ظاهر یه جنتلمن تمام عیاره! ولی وقتی که دوست دخترش اطرافش نباشه؛ تبدیل به یه آدمِ غرغرو و بد دهن میشه. «بن استیلر» نقشِ تامی، دوست پسر دو روی ریچل رو بازی می‌کنه. اول از همه راس متوجه اون روی تامی میشه و تمام سعیش رو می‌کنه تا به بقیه هشدار بده، ولی موفق نمیشه و تو ظاهر حسود به نظر میاد! تا زمانی که تامی کنترل خودش رو از دست میده و بلاخره دستش برای همه رو میشه!!!

تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر

  • شان پن Sean Penn

«شان پن» که دو بار جایزه اسکار رو برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های هالیوودی برنده شده؛ یکی از سلبریتی‌هایی هست که مهمان سریال فرندز بوده. این بازیگر مطرح تو فصل هشتم، در نقش نامزد «اورسلا» خواهر دوقلوی «فیبی» ظاهر میشه. فیبی در طول مهمانی هالووین به سرعت متوجه میشه که خواهرش این مرد رو فریب داده؛ از اونجایی که قلبی از طلا داره، تصمیم می‌گیره که صادقانه واقعیت رو به اریک بگه. این دو حتی با هم وارد هم میشن اما اریک به خاطر شباهت ظاهری بی حد و حصر فیبی و خواهرش منصرف میشه و حضور «شان پن» بعد از دو قسمت به پایان می‌رسه.

  • جولیا رابرتز Julia Roberts

ستاره فیلم Notting Hill «جولیا رابرتز»، یکی از ابرستاره‌هایی هست که در فصل دوم، در قسمت «سوپر بال» (The One After the Superbowl: Part 2) در نقش «سوزی ماس» یا هم‌کلاسی سابق چندلر ظاهر میشه. سوزی و چندلر گذشته‌ی تلخی داشتن و اتفاقی که برای سوزی افتاده تا مدت‌ها اون رو اذیت میکرده. اما پس از سال‌ها بعد از اینکه دوباره همدیگه رو میبینن، با هم قرار میذارن و صمیمی میشن. سوزی، چندلر رو متقاعد می‌کنه که لباس‌هاش رو توی دستشویی رستوران دربیاره و با جوراب شلواری! منتظرش باشه. چندلر هم این کار رو انجام میده ولی قبل از اینکه بفهمه چه اتفاقی افتاده، سوزی لباس‌هاش رو برمی‌داره و او رو با همون وضع رها می‌کنه. انتقام شیرین!

  • گری اولدمن Gary Oldman

در فصل هفتم سریال فرندز و در اپیزودهای مربوط به عروسی چندلر و مانیکا «گری اولدمن» در نقش هم بازیِ معروفِ جویی در فیلمی مربوط به جنگ جهانی دوم ظاهر میشه؛ این بازیگر مطرح برای بازی در نقش «ریچارد کرازبی»، نامزد دریافت جایزه امی شد؛ «اولدمن» در این قسمت بازی جذابی ارائه داده و حضورش در نقش یه بازیگر مست فوق‌العاده‌ست. شخصیت او در این قسمت هنگام ادای کلمات به صورت بازیگر مقابلش تف می‌کنه، که موجب ناراحتی جویی میشه و تقریبا باعث میشه که جویی عروسی بهترین دوست‌هاش رو از دست بده!

دلت برای فرندز تنگ شده ولی وقت نداری، دوباره شروع به دیدن کنی؟! فانتزی مگ یه پست خوب داره برات:

بهترین اپیزودهای «فرندز» برای تماشای دوباره

ریس ویترسپون Reese Witherspoon

«ویترسپون» تو قسمت سیزدهم از فصل شش در نقش خواهر لوس ریچل ظاهر میشه که قصد داره، از نظر مالی مستقل بشه. در حالی که ریچل سعی داره بهش کمک کنه، «جیل» با خریدهای غیرضروری و ولخرجی‌های مداومش باعث عصبانیت همه میشه. «جیل» کارهای رو اعصابش رو با قرار گذاشتن با راس، تموم میکنه!!!

پاول راد Paul Rudd

«پاول راد» در فصل نهم به سریال اضافه شد و برای چند قسمت در نقش نامزد فیبی ظاهر شد. شنایی فیبی با «مایک هنیگن» یه آشنایی ساده نبود و حاصل موقعیتی کمدی بود که جویی به وجود آورده بود. در نهایت اما قصه‌ی عاشقانه‌ی فیبی و مایک تا جایی پیش میره که با هم ازدواج میکنن؛ هرچند که رابطه‌ی این دو زمانی پایان می‌یابه، که فیبی متوجه میشه که هرگز دلش نمیخواد که دوباره ازدواج کنه!

الک بالدوین Alec Baldwin

در یک نقش کوتاه، ولی بسیااااار روی اعصاب! «الک بالدوین» در دو قسمت پشت سر هم در فصل هشتم نقشِ «پارکر»‌ رو بازی کرد. این شخصیت نسبت به همه چیز بسیار خوش‌بین بود و از کوچک‌ترین اتفاق‌ها یه ماجرای احساسی و حماسی می‌ساخت. فیبی هم در ابتدا از برقراری ارتباط با مردی که به همه چیز نگاه مثبتی داشت، هیجان‌زده بود. اما بعد از اتفاقات جشن 35امین سالگرد ازدواج گلرها همه چیز تغییر میکنه.

جان فاوریو  Jon Favreau

برای شش قسمت در فصل سوم سریال، «جان فاوریو» نقش «پیت بِکر» میلیونر افسانه‌ای رو بازی کرد؛ «جان» از زمان دیدار اولش با مانیکا بهش علاقه مند میشه و بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره بهم میرسن تا زمانی که «پیت» تصمیم میگیره در مسابقات رزمی شرکت کنه. حضور این بازیگر و کارگردان هالیوودی حضوری جذاب و البته نسبتا طولانی بود. جالبه بدونین، نقش چندلر در ابتدا به این بازیگر هم پیشنهاد شده بوده.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم