برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تورِ «فرندز» استودیوی برادران وارنر

1772 بازدید 42 لایک
2 کامنت
(4.5)

زمان مطالعه: 10 دقیقه


همزمان با روز جهانی دوستی، کمپانی برادران وارنر «هفته طرفداران فرندز 2022» رو راه اندازی کرده، جشنی برای این سیتکامِ محبوب NBC که شامل رویدادهای مختلف، هدایای اینستاگرامی، رونمایی از کالاهای جدید و تورهای مختلف در لوکیشن‌های فیلم برداریِ این مجموعه میشه. هفته‌ی طرفدارهای این سریال که هنوز هم بر سر زبان‌هاست از 25 جولای (2 مرداد) تا 30 جولای (8 مرداد) که روز جهانی دوستی هست، ادامه داره. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا یه سر به لوکیشن‌های فرندز بزنیم و یه تور مجازی داشته باشیم.


برنامه تلویزیونی «فرندز» (Friends) یا «دوستان» سریالِ محبوب بسیاری از آدم‌های سراسر دنیاست. اگرچه داستانِ زندگی 6 شخصیتِ اصلیِ این مجموعه در نیویورک می‌گذره، اما این سریال تقریباً به طور کامل در لس آنجلس ساخته شده؛ اکثریت قریب به اتفاق فیلمبرداری در لوکیشن‌های «استودیوی برادران وارنر» (Warner Bros Studio Tour) و در مقابل تماشاگرانِ حاضر در استودیو ضبط شده. برای شبیه سازی لوکیشن‌ها به شهر نیویورک از نمادها، خیابان‌ها و پس زمینه‌های واقعی استفاده شده ولی غم‌انگیزترین بخش اینه که کافه‌ایی به اسم «سنترال پرک» (Central Perk) هرگز وجود نداشته. (چه در نیویورک و چ در لس آنجلس)  «تور استودیوی برادران وارنر» به بازدیدکنندگان این فرصت رو میده تا از پشت‌ صحنه‌ی تعدادی از قدیمی‌ترین و مشهورترین فیلم‌های تاریخ هالیوود در عرض دو یا سه ساعت دیدن کنن؛‌ این استودیو در بربنک، کالیفرنیا، با فاصله‌ای تقریبا 20 دقیقه‌ایی  از مرکز شهر لس آنجلس قرار داره. بلیط شما شامل گشت و گذار در قسمت های مختلف این استودیو مثل : لوکیشن‌های مجموعه‌ی بیگ بنگ تئوری، هری‌پاتر، دنیای کمیک‌‌های دی سی، طراحی اولیه‌ی بتوموبیل و .... میشه. بیاین که دیگه وقتشه بریم سراغ لوکیشن‌های به یادموندنی سریال فرندز.

  • فواره‌ی معروف

در قسمت‌های بیرونی و فضای باز استودیو‌ی برادران وارنر میتونین دنبال این لوکیشن‌ِ خاطره‌انگیز بگردین. محل قرارگیری آب‌نما،چمن‌ها و خانه‌های شهری که در پشت این فواره دیده میشن از «بیکن هیل» (Beacon Hill) در بوستون، ماساچوست الگو برداری شده‌ان. این فواره شبیه فواره «بروئر» (Brewer Fountain) هست که به جای ماهی، چهره‌های اساطیری یونانی رو نشان میده. به دلیل موقعیت برجسته‌‌ی این نمادِ فرندز در بین سایرِ لوکیشن‌ها، این فواره رو میشه در بسیاری دیگه از فیلم‌ها و نمایش‌ها، از جمله فیلم محبوب هالووینی «هوکوس پوکوس» (Hocus Pocus) هم پیدا کرد.

(فواره‌ی معروف فرندز در استودیو‌ی برادرانِ وارنر)

  • خانه‌ی گلرها

اینجا خانه‌ی گلرهاست، جایی که مونیکا و راس (Ross & Monica Geller)، داخلش بزرگ شدن. اپیزودِ «The One with the Prom Video» از فصل دوم رو به یاد دارین، جایی که راس از پله‌ها پایین میاد تا از ریچل (Rachel Green) بخواد که برای جشن همراهیش کنه؟! اینجا لوکیشنِ فیلم برداری این اپیزود بوده. فضای داخلی خانه‌ی گلرها برای فیلمبرداری اپیزود «The One with All the Thanksgivings» از فصلِ پنجم، در استیج 24 بازسازی شد. در اطراف این سازه لوکیشن «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) و «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» (Pretty Little Liars) قرار داره. 

(خانه‌ی راس و مونیکا گلر در استودیو‌ی برادرانِ وارنر)

  • آپارتمان ریچل و مونیکا

فضای داخلی آپارتمان رنگارنگ مونیکا و ریچل، و همچنین آپارتمان جویی و چندلر، مجموعه‌هایی بودن که در فاصله 2800 مایلی از استودیو برادران وارنر، واقع در بلوار وارنر، ساخته شدن. فصل اول سریال از Stage 5 در «بربنک» استفاده کرد، اما در فصل دوم، بعد از اینکه سریال به یه موفقیت بزرگ تبدیل شد؛ تولید به لوکیشنِ بسیار بزرگتر Stage 24 منتقل شد، جایی که برای 9 سال حکمِ خانه‌ی دوم بازیگران و عوامل این سریال رو داشت. وقتی فیلمبرداری در سال 2004 به پایان رسید، مجموعه‌های آپارتمانی برچیده شدن و متأسفانه دیگه وجود نداشتن تا زمانی که برای «دورهمی فرندز» (Friends: The Reunion) دوباره ساخته شدن. این سازه، در گذشته هم محل فیلمبرداریِ «فول هاوس» (Full House) از سال 1993 تا 1995 بوده. 

اگر دوست دارین به ساختمانی که آپارتمان ریچل و مونیکا ازش الهام گرفته شده، سر بزنین، میتونین اون رو تو خیابان بدفورد 90، در نیویورک پیداکنین. قسمت پایینی این ساختمان بجای «سنترال پرک» رستورانی با غذاهای عالیه! در زندگی واقعی، این سازه شش طبقه، که در سال 1900 ساخته شده  از 22 واحد تشکیل شده که بر خلاف چیزی که در تلویزیون به تصویر کشیده شده، همه یک خوابه هستن.

رازهای آپارتمان مونیکا، جایی که دوستی‌ها تا ابد ادامه داره! یه پست مخصوص فرندز فن‌ها!

  • سنترال پرک

از سنترال پرک، در استودیوی وارنر دو نسخه وجود داره؛ یکی مشابه چیزی که در سریال بود و دومی کافه‌ایی واقعی که بعد از اتمام تور، میتونین بهش سر بزنین، قهوه‌ی مورد علاقه‌تون رو سفارش بدین و با بقیه‌ی طرفدارهای این سریال گپ بزنین. در لوکیشن سنترال پرک، یه تیم فیلم برداری حضور دارن که در صورت تمایل، میتونن از شما در حالِ بازسازی یکی از صحنه‌های این سریال فیلم بگیرن و نسخه‌ی ادیت شده رو در انتهای تور به شما تحویل بدن.

(لوکیشن سنترال پرک)

(کافه با تمِ سنترال پرک)

  • فروشگاه محصولات

در انتهای تور میتونین به فروشگاهی که برای سریال فرندز در نظر گرفته شده سر بزنین که شامل وسایل آیکونیکی مثل قاب زرد رنگ مونیکا و سایر محصولات مثل تیشرت و جوراب و.... با تم فرندز میشه. درسته که فانتازیو هنوز نمیتونه شما رو ببره یه تور تفریحی، ولی محصولات زیادی رو میتونین توی سایت ما پیدا کنین. برای مشاهده‌ی تمام محصولاتِ ما از دنیای فرندز کلیک کنین!


طرفدارهای این مجموعه‌ی محبوب از این پست راضی بودین؟ اگر یه سر به این استودیو میزدین، دوست داشتین بیشتر وقتتون رو تو کدوم بخش بگذرونین، آپارتمان مونیکا یا سنترال پرک؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

 

ارسال کامنت

کد امنتیتی

کامنت

  • بلاگ فرندز
    توسط:یه نسبتی با نیوت دارم بر 2022-07-27
    رتبه‌دهی:
    4.0

    عالی بوووود، انگار خودم کنار دوستام نشسته بودم توی کافه سنترال پرک و داشتم باهاشون رایزنی میکردم که جوراب های فانتازیو رو سفارش بدم یا جوراب هایی که توی فروشگاه وارنر برادرز بود، جوراب فانتازیو برنده شد. قاب مونیکا هم همینطور!!

    پاسخ داده شده توسط: پرستو بر 2022-07-27 مررررررسی :))))))))

  • ثبت دیدگاه
    توسط:معصومه اکبرپور بر 2022-07-27
    رتبه‌دهی:
    5.0

    عالی بود چقدر جذاب که بتونیم توی صحنه های سریال مورد علاقه مون بگردیم و وقت بگذرونیم

    پاسخ داده شده توسط: پرستو بر 2022-07-27 مررررسی :)))))) واقعا چیزی جذابتر از این ممکن نیست :)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم