برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

آبنبات زبان دراز کن

Ton-Tongue Toffee

پیشنهاد ویژه مدت محدود:
76000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
7600 تومان مالیات بر ارزش افزوده
83,600 تومان 88,000 تومان
ناموجود
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

«مغازه‌ی شوخی‌های ویزلی» (Weasleys' Wizard Wheezes) یه شوخی فروشیِ بسیار محبوب توی کوچه‌ی دیاگون هست. ایده‌ی این کار به عنوان یه تجارت کوچیک توی دوران تحصیل «فرد و جورج ویزلی» (Fred & George Weasley) ایجاد شد تا در نهایت بعد از فرار دوقلوهای ویزلی از مدرسه درهای این مغازه با پلاک 93 به روی بچه‌های مشتاق و دانش‌آموزان پر دردسر باز شد. در واقع سرمایه‌گذار اصلی این کار هری پاتر بود که هزار گالیون جایزه‌ی خودش به عنوان برنده‌ی مسابقات «سه جادوگر» (The Triwizard Tournament) رو به این دو برادر هدیه داد. اینم لیستی از محصولاتی که می‌تونین توی این مغازه پیدا کنین: اسنک باکس های اسکیینگ،گوش‌های درازشونده برای شنود، طلسم های رویاپردازی، برتی باتز، پودر تاریکی فوری پرویی، معجون عشق، نوقاهای حال بهم زن برای پیچوندن کلاس‌ها و... 

این مغازه به طور موقت در طول داستانِ کتاب «هری پاتر و یادگاران مرگ» تعطیل شد؛ در مصاحبه‌های پس از انتشار یادگاران مرگ، «رولینگ» (J. K. Rowling) گفته که جورج بعد از مرگ فرد فروشگاه کوچه‌ی دیاگون رو دوباره باز کرد؛ رون هم پس از اتمام دوره‌ی کارآگاهیش توی «وزارت سحر و جادو» برای کمک به برادرش جورج ملحق شد.

«آبنبات زبان درازکن»

«آبنبات زبان درازکن» (Ton-Tonge Toffee) یه خوراکی جادوییه که اولین بار توسط «فرد و جورج ویزلی» (Fred & George Weasley) برای «مغازه‌ی شوخی‌های ویزلی» (Weasleys' Wizard Wheezes) اختراع شد. در این محصول از طلسم Engorgement استفاده شده که زبان مصرف کننده رو تا حداکثر 4 فوت بزرگ میکنه. در آگوست 1994، زمانی که خانواده ویزلی برای بردن هری به جام جهانی کوئیدیچ به خانه‌ی دورسلی‌ها در پرایوت درایو ( 4 Privet Drive)رفتن 4 Privet Drive رفتن؛ «فرد ویزلی» به صورت تصادفی (الکی) یه دونه از این تافی‌ها رو روی زمین انداخت. دادلی شکمو هم نتوانست جلوی خودش رو بگیره و این تافی رو امتحان کرد در نتیجه زبانش دراز شد و خاله پتونیا و عمو ورنون رو به وحشت انداخت تا زمانی که آقای ویزلی طلسمش رو باطل کرد.

فانتازیو این محصول جذاب رو برای پاترهدها فراهم کرده تا خنده و شوخی بیشتری رو به زندگی‌هاتون بیاره، این محصول شامل چند آبنبات رنگین کمانی و یک زبان شوخی کشی هست؛ همینطور که در تصویر مشاهده می‌کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

طول
5.5 سانتی‌متر
عرض
3.5 سانتی‌متر
اقلام همراه
زبان مصنوعی شوخی + آبنبات

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم