برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

از سریال هری پاتر چه خبر؟

370 بازدید 42 لایک

زمان مطالعه: 3 دقیقه


«دنیای جادوگری هری پاتر» (The Wizarding World Of Harry Potter) یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فرنچایزهاییه که تا به حال ساخته شده؛ این مجموعه از زمان انتشار اولین جلدش در سال 1997 به شهرت جهانی رسید. طولی نکشید که داستان‌ ماجراجویی‌های «پسری که زنده موند» و دوستانش به پرده‌ی نقره‌ای سینما هم راه پیدا کرد. پس از سال‌ها بالاخره خبری از ساخت دوباره‌ی این مجموعه در قالب یک سریال منتشر شده؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات و اخبار منتشر شده از این سریال بیاندازیم.


با جذب طرفداران فیلم‌ها و کتاب‌های فانتزی، مجموعه فیلم‌های هری پاتر با وجود نقص‌های فراوان و انتقاد بسیار مخاطبان و منتقدین در حماسه باکس آفیس رکورد شکنی کرد. پس از سال‌ها بی‌خبری از این فرنچایز، متاسفانه ساخت مجموعه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» هم به بخاطر نقدهای بسیار و بازده ضعیف‌ متوقف شد. (در ابتدا قرار بود این مجموعه با 5 فیلم به کار خودش پایان بده و تمام درگیری‌های بین دو جادوگر بزرگ «آلبوس دامبلدور» و «گریندلوالد» رو پوشش بده؛ اما پس از اکران فیلم سوم خبر کنسل شدن این پروژه پخش شد.) به نظر میرسه که الان بهترین زمان برای شروعی دوباره برای فرنچایز دوست داشتنی باشه!

تیم سازنده‌ی سریال هری پاتر و زمان پخش اولین فصل

«برادران وارنر دیسکاوری» (Warner Bros. Discovery) بهار امسال رسماً خبر ساختِ سریالی تلویزیونی بر اساس کتاب‌های «جی.کی.رولینگ» (J.K. Rowling) رو منتشر کردن و از همون ابتدا این قول رو به مخاطبان دادن که مجموعه‌ی جدید به کتاب‌ها وفادار خواهد بود و تک تک جزئیات بر اساس کتاب‌ها پیش خواهند رفت. روز گذشته به صورت رسمی بازه‌ی حدودی انتشار h,gdk twg این مجموعه اعلام شد، طبق این خبر تا سال 2026 مراحل ساخت و فیلم‌برداری این سریال به پایان خواهد رسید و جادو مهمان تلویزیون‌های ما میشه! این ریبوت در قالب یک سریال با هفت فصل برنامه‌ریزی شده؛ رئیس تیمِ سازنده‌ی این ریبوت «دیوید زاسلاو» (David Zaslav) هست که در سال‌های اخیر در پروژه‌های بزرگی همکاری داشته و به نوعی ناجی «دنیای دی سی» بوده. «زاسلاو» در حال حاضر مشغول کار بر روی اسپین آف‌های مجموعه‌ی «گیم آو ترونز» هست؛ این شخصیت در مصاحبه‌های اخیرش اعلام کرده که «جی.کی. رولینگ» همچنان به عنوان تهیه کننده‌‌ی اجرایی با پروژه‌ی این سریال درگیر خواهد بود. متاسفانه الان اطلاعات بیشتری از این مجموعه در دسترس نیست و پاترهدا باید منتظر خبرهای بعدی این مجموعه باشن. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم