برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

جدیدترین عکس‌های حلقه‌های قدرت

1473 بازدید 53 لایک

زمان مطالعه:‌ ۶ دقیقه


بعد از سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» باز هم قراره که دنیای سرزمین میانه روی صفحه نمایش روبه روی ما به تصویر کشیده بشه. سریال آینده‌ی آمازون به اسم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) که بر اساس رمان‌های پرفروش «تالکین» (J. R. R. Tolkein) روایت میشه هم اکنون در مراحل پایانی تولید به سر میبره؛ داستان این سریال در دوره‌ی «نومه نور» یا «عصر دوم» اتفاق میفته یعنی هزاران سال قبل از رویدادهای هابیت و ارباب حلقه‌ها. تصاویر جدید منتشر شده، جزئیات دقیق‌تری نسبت به الف‌ها، هابیت‌ها و دورف‌ها به نمایش می‌گذاره. 


اگرچه چیزهای زیادی در مورد این سریال مورد انتظار نمیدونیم، اما با آشنایی که از این دنیای محبوب فانتزی داریم و آنچه که «پیتر جکسون» در ارباب حلقه‌ها به نشون داده، میتونیم حدس بزنیم که این سریال به نمایش اجداد «هابیت‌ها» به نام «هارفوت‌ها»، کوتوله‌ها، الف‌ها و انسان‌ها می‌پردازه و شیوه‌های مختلف زندگی منحصر به فرد این نژادها رو به تصویر میکشه. در این سریال «مورفید کلارک»، «پیتر مولان»، «بنجامین واکر»، «سینتیا آدای رابینسون»، «رابرت آرامایو» و «الکس تارانت» به ایفای نقش می پردازن. مجله «امپایر» چندین جلد جدید رو به اشتراک گذاشته که هر کدوم با موضوع یکی از سه نژاد اصلی سریال یعنی «الف‌ها»، «کوتوله‌ها» و «هابیت‌ها» طراحی شده‌ان. «گالادریل کلارک» جلدِ الف، «شاهزاده دورین چهارم، اوین آرتور» و «دیسا از سوفیا نوموت» جلد کوتوله و «پاپی مگان ریچاردز»، «النور مارکلا کاونا» و «سادوک لنی هنری» جلد هابیت رو به خودشون اختصاص دادن. تصاویر جدید را در زیر ببینید:

زندگی‌نامه‌ی تالکین، خالق اثر جاودانه‌ی هابیت و ارباب حلقه‌ها

درسته که این تصاویر جدید هیچ جزئیات داستانی جدیدی در مورد این سریال فاش نمیکنه و سر نخ جدیدی در اختیار طرفداران منتظر قرار نمیده، اما به جزئیات شخصیت‌ها و مکان‌های خاصی اشاره می کنه. به عنوان مثال، «بانو گالادریل» رو در زره خاکستری و خنجر در دست می‌بینیم که نشون میده این شخصیت ممکنه بیشتر از چیزی که در سه‌گانه جکسون دیدیم، یه جنگجو باشه. به طور مشابه، جلد کوتوله‌ها خبر از گشت و گذاری در گذشته‌ی «خزد-دوم» میده زمانی که هنوز به دست «اسماگ» اشغال نشده. جلد هارفوت‌ها هم نشان از سبک زندگی متفاوته اجداد هابیت‌ها داره.تصاویر جدید به خوبی بیان میکنه که این نژادها لزوماً مثل آثار قبلی نیستن.

از پرهزینه‌ترین سریال تاریخ چه خبر؟!

 این نمایش که هزاران سال قبل از رویدادهای ارباب حلقه‌ها رخ میده، فرصتی هیجان‌انگیز برای بررسی جنبه‌های جدید سرزمین میانه، و شخصیت‌هاییه که قبلاً ندیدیم.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم