برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

جدیدترین تریلر سریال ارباب حلقه‌ها؛ حلقه‌های قدرت

1305 بازدید 34 لایک

زمان مطالعه: 10دقیقه


پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام سرویس آنلاینِ آمازون تریلرِ رسمی و جدیدی، برای مورد انتظارترین و پر هزینه‌ترین سریالِ سال «ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر کرده که ما رو بیشتر با جزئیات داستان و کاراکترها آشنا میکنه و تصاویر بیشتری از این دنیای فانتزی و شهرهای خیال‌انگیزش در اختیارمون قرار میده. پخش اولین فصل این سریال  از تاریخ جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ (سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی) روی سرویس استریم آمازون شروع میشه.


اینطور که از روند سریال پیداست و در مقاله‌های قبلی هم بررسی کردیم، اتفاقات این سریال در دوران دوم جریان داره و تمرکز اصلی بر روی نمایش پادشاهی «نومنور» (Numenor) هست. این قلمرو پادشاهی، قبل از سقوط و غرق شدن در اقیانوس یکی از مهم ترین و اصلی‌ترین مکان‌ها در «سرزمین میانه» (Middle-Earth) بود؛ شهری واقع در قلمرو جزیره‌ایی که در دوران دوم، در اوج قدرت بود.

تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!

«نومه نور» خانه‌ی پادشاهان انسانی بود که حلقه‌های قدرت را به دست داشتن و در نهایت تعدادی از اون‌ها به «نازگول» یا «سواران سیاه» تبدیل شدن. با اینکه این تریلر شخصیت اصلی شرور داستان رو نشون نمیده ولی داستان فصل اول سریال به ظهور «سائورون» و به قدرت رسیدنش برای اولین می‌پردازه.

در بخشی از این تریلر صدای «مارکلا کاونا» رو به عنوان راوی، میشنویم هر چند که حضور هابیت‌ها یه مورد غیرعادی برای دوره‌ی دوم در دنیای ارباب حلقه‌ها به حساب میاد. این تریلر رو میتونین در ادامه مشاهده می‌کنین:

اگر دوست دارین بیشتر در مورد این سریال مطالعه کنین، به پست از پرهزینه‌ترین سریال تاریخ چه خبر؟! سر بزنید.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم