برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

کتاب مصور هری پاتر و محفل ققنوس به زبان انگلیسی

Harry Potter and the Order of the Phoenix Illustrated Edition

پیشنهاد ویژه محدود
825688.073395 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
74311.926605 تومان مالیات بر ارزش افزوده
900,000 تومان 1,500,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(8)
توضیحات

«کتاب مصور هری پاتر جلد پنجم»

«هری پاتر و محفل ققنوس» (Harry Potter and the order of the phoenix) پنجمین جلد از مجموعه‌ی رمان فانتزی و پرطرفدارِ هری پاتر به قلم «جی. کی.رولینگ» هست؛ این کتاب در ۸ جولای ۲۰۰۰ منتشر شد و تا کنون بیش از ۶۶ میلیون نسخه از این جلد در سراسر جهان به فروش رفته.

داستان «هری پاتر و محفل ققنوس» در ادامه‌ی داستان «جام آتش» رخ میده؛ لرد سیاه بازگشته و جامعه‌ی جادوگری در آینده‌ایی نه چندان دور، درگیر نبردی سهمگین خواهد شد. «هری پاتر» (Harry Potter) و دوستانش «هرماینی گرنجر» (Hermione Granger) و «رون ویزلی» (Ron Weasley) این بار سال تحصیلی متفاوتی رو در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» (Hogwarts) آغاز می‌کنند و به همراه تعدادی از دانش‌آموزان برای مقابله با مدیر جدید مدرسه، «دولورس آمبریج»  و دستیاران مرگ‌خوارش، ارتشی به اسم «ارتش دامبلدور» تشکیل می‌دهند. «جیم کی» تصویرگرِ نسخه‌های مصور کتاب‌های «هری پاتر» و انتشارات «بلومز بری»، به تازگی نسخه‌ی مصور این کتاب رو به نام Harry Potter and the order of the phoenix Illustrated Edition منتشر کرده‌اند. 

«کتاب مصور هری پاتر و محفل ققنوس» تولید ایران، به زبان انگلیسی و کاملا مشابه نسخه‌ی تولید شده توسط انتشارات «بلومزبری» هست.

جزئیات محصول

مشخصات

زبان
انگلیسی
نوع کاغذ صفحات
گلاسه
نوع جلد
جلد سخت
نوع صحافی
صحافی گرم
رنگ متن
سیاه به همراه صفحات مصور
تعداد صفحات
564 صفحه
قطع
رحلی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم