برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

کتاب Harry Potter Complete Book Series Special Edition Boxed Set

مجموعه کتابهای هری پاتر به زبان انگلیسی با جعبه

پیشنهاد ویژه محدود
990825.688073 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
89174.311927 تومان مالیات بر ارزش افزوده
1,080,000 تومان 1,800,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(47)
توضیحات

مجموعه کتاب‌های هری پاتر

هری پاتر مجموعه‌ایی از هفت رمان به  قلم نویسنده‌ایی انگلیسی به نام« جی.کی.رولینگ» هست. هر کتاب، داستان یک سال از زندگی پر فراز و نشیب جادوگر جوانی به نام «هری پاتر» (Harry Potter) به همراه دوستانش «هرماینی گرینجر» (Hermion Granger) و «رون ویزلی» (Ron Weasley) در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» (Hogwarts) هست که مابین سال های 1991 تا 1998 اتفاق میفته. تم اصلی داستان تلاش هری وهمراهانش برای مبارزه با «لرد ولدمورت» (Lord Voldemort) است، جادوگر پلیدی که اسمش رو نباید برد. هدف اصلی ولدمورت سرکوب کردن «مشنگ‌ها (انسان‌های بدون جادو)» و تسلط بر دنیای جادوگرانه؛ در این مسیر پر خطر ما پابه پای پسری که زنده موند وارد دنیای جادویی میشیم که هیچ وقت نظیرش رو در جایی دیگر ندیدیم.

«هری پاتر و سنگ جادو» (Harry Potter and Philosopher’s Stone) اولین کتاب از این مجموعه‌ی داستانیه که در 26 جولای 1997 برای اولین بار در انگلستان به چاپ رسید و طولی نکشید که به  شهرتی جهانی دست پیداکرد. آخرین کتاب این مجموعه «هری پاتر و یادگاران مرگ» (Harry Potter and Deathly Hallows) بود که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. از مجموعه کتاب های هری پاتر تا به حال بیش از ۴۵۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروخته و تا الآن به 83 زبان دنیا ترجمه شده‌ان.

پکیج HARRY POTTER COMPLETE BOOK SERIES SPECIAL EDITION BOXED SET شامل هفت جلد کتاب با جلدنرمه که به همراه یه باکس نفیس بسته‌بندی شدن؛  کتاب‌ها در قطع رقعی، به زبان انگلیسی‌ و مصور هستن.

برای دوستانی که به این دنیای جادویی علاقه دارن نسخه تکی کتاب‌های «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «» به صورت مصور و جلد سخت  هم داخل سایت موجوده.

 

 

جزئیات محصول

مشخصات

زبان
انگلیسی
نوع جلد
جلد نرم (شومیز)
رنگ متن
سیاه و سفید
قطع
رقعی 14.1*21.2

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم