برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

فیگور بیبی یودا (گروگو)

Baby Yoda (Grogu)

1450000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
145000 تومان مالیات بر ارزش افزوده
1,595,000 تومان
ناموجود
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(11)
توضیحات

«دین جارین» (Din Djarin) با ایفای نقش «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) که به مندلورین یا مندلوری معروف شده، یکی از اعضای جامعه مندلورهاست (که قبلا در سرزمین مندلور زندگی می‌کردن)؛ جارین به‌عنوان یک شکارچی جایزه بگیر فعالیت میکنه. امپراطور در ماموریتی از جارین میخواد که بیبی یودا رو پیدا کرده و تحویل بده اما جارین تصمیم می‌گیره که با مراقبت از بیبی یودا، اون رو به مکانی ببره که بهش تعلق داره و در واقع حکم پدر خوانده‌ی اون رو پیدا میکنه. این سریال چنان اتفاقات شگفت‌انگیزی را پایه‌ریزی کرده بود که تونست از همون ابتدای فصل اول نظر مخاطبین و منتقدان رو به خودش جلب کنه.

فیگور بیبی یودا (گروگو)

ازم نیست که حتما فن پروپاقرص «دنیای استاروارز» (Star Wars) باشین، کافیه فقط کارتون به اینترنت افتاده باشه تا این کوچولوی سبز رو دیده باشین. «بیبی یودا» (Baby Yoda) سورپرایز ویژه‌ایی برای هواداران جنگ ستارگان بود که اولین بار درسریال «مندلورین» (The Mandalorian) ساخته‌ی «دیزنی پلاس» (+Disney) رونمایی شد و به سرعت قلب میلیون‌ها نفر رو به تسخیر درآورد. بیبی یودا از اسکچ های اولیه‌ی دیو فیلانی (Dave Filoni) متولد شده، دپارتمان هنر طرح‌های دیو رو تکمیل کرده و به بخش عروسک سازی منتقل کردن. دیزنی به اصرار کارگردان‌های این مجموعه برای مخفی نگه داشتن طرح تکمیل شده بیبی یودا، ماه ها تاخیر و ضرر مالی رو قبول کرد. در زمان ساخت، این عروسک رو بینگ صدا میکردن. تیم دیزنی اسم «کودک» رو پیشنهاد کرده بودن اما «جان فاورو» (Jon Favreau) اسم بیبی یودا رو به «باب ایگر» (Robert Iger) از تیم دیزنی پیشنهاد داد، اسمی که در نهایت با موافقت تمام اعضای تیم به عنوان اسم نهایی، انتخاب شد. هرچند که اسم اصلی این کاراکتر در داستان گروگو (Grogu) هست.

فیگور بیبی یودای فانتازیو وارداتی هست و کاملا مشابه نمونه‌ی استفاده شده‌ی داخل فیلم و در ابعاد واقعیه. از این مدل هم میتوانین داخل گهواره و هم بیرون گهواره استفاده کنین.

جزئیات محصول

مشخصات

ارتفاع
28 سانتیمتر
ویژگی
ثابت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم