برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu

کتاب The Witcher Boxed Set: 8 Books

مجموعه کتابهای ویچر به زبان انگلیسی با جعبه

پیشنهاد ویژه محدود
880000 تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده
79200 تومان مالیات بر ارزش افزوده
959,200 تومان 1,744,000 تومان
مرجع:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(17)
توضیحات

پک کتاب ویچر:

«آندری ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowski) نویسنده‌ی لهستانی در سال ۱۹۸۶ برای شرکت در یه مسابقه‌ی نویسندگی، داستانِ کوتاهی نوشت که جایگاه سوم رو بدست آورد و در نهایت در یه مجله‌ی فانتزی به چاپ رسید. این نویسنده که حس میکرد به داستانش به اندازه‌ی کافی توجه نشده، شروع به گسترش دنیایی که خلق کرده بود، کرد تا در نهایت در دهه‌ی نود میلادی مجموعه رمان‌های دنیای «ویچر» رو در ۶ رمان و ۱۵ داستان کوتاه منتشر کرد. ملموس بودن این داستان برای مردم لهستان، فضاسازی باورپذیر و داستانی خاکستری به محبوبیت هر چه بیشتر این اثر کمک کرد. این مجموعه رمان تا به حال به ۲۰ زبان دنیا ترجمه شده.ستان این مجموعه در جایی به اسم «کانتیننت» (Continent) روایت میشه. این دنیا حاصلِ برخورد دنیاهای مختلفی هست که در نهایت منجر به همزیستی، انسان‌ها، الف‌ها، شیاطین و... میشه. «گرالت از ریویا» (Geralt of Rivia) شخصیت اصلی داستان، «ویچر»، «جادوگر» یا «شکارچی هیولاها و موجودات افسانه‌ایی» هست. سرنوشت این شخصیت رو با جادوگر قدرتمندی به اسم «ینیفر از ونگربرگ» (Yennefer of Vengerberg) و پرنسسی به اسم «سیریلا» (Cirilla) با توانایی‌های خاص، هم‌مسیر میکنه. گرالت و ینیفر به همراه سایر شخصیت‌های داستان، سعی در محافظت از سیریا در برابر جادوگران، انسان‌ها و هیولاها دارن....از این داستان یک مجموعه‌ی بازی ویدئویی و یک سریال اقتباس شده.

در ابتدا قرار بود که فیلم بلندی بر اساس این دنیای فانتزی محبوب، برای نتفلیکس ساخته بشه، اما تیم سازنده از جمله «لورن اشمیت هیسریچ» (lauren Schmidt) پیشنهاد داد که هر کتاب رو تبدیل به یک فصل، از سریالی بلند بکنن. در نهایت فیلمنامه‌ی «ویچر» توسط «لورن» نوشته و به کارگردانی «آلیک ساخارف» (Alik Sakharov) و «کارلوت برندستروم» (Charlotte Brändström) ساخته شده.

فصلِ اول این مجموعه در هشت قسمت و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش دراومد. داستان فصل اول بر اساس مجموعه داستان‌های کوتاه «آخرین آرزو» (Novigrad Dreaming) و «شمشیر سرنوشت» (Sword of Destiny) بود که مقدمه‌ایی بر حماسه اصلی حساب میشن. فصل دوم هم در هشت قسمت در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

زمان پخشِ پارت اول فصل سوم سریال ویچر 8 تیرماه و پارت دوم 5 مرداد ماه 1402 اعلام شده

جزئیات محصول

مشخصات

تعداد
8 جلد
زبان
انگلیسی
نوع کاغذ صفحات
تحریر
نوع جلد
جلد نرم (شومیز)
رنگ متن
سیاه

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم