برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

«لیام همسورث» گرگ سفیدِ جدیدِ سریال «ویچر» شد!

2217 بازدید 39 لایک
2 کامنت
(5)

زمان مطالعه: 11 دقیقه


سریال «ویچر» (The Witcher) در طول دو فصل اول خودش موفق شد که بیننده‌های بسیاری رو به خودش جذب کنه؛ هرچند که خیلی از طرفدارهای پروپاقرصِ بازی‌های این مجموعه رو ناامید کرده بود. «ویچر» از زمان انتشارش در اواخر سال 2019 در نتفلیکس به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و رکوردهای مختلفی رو جا به جا کرد؛ اینطور که پیداست این سرویس استریم از روند این مجموعه راضی بوده و به فکر گسترده کردن این فرنچایز و ساخت چندین اسپین‌آف جدید هست. در هفته‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی بازیگر اصلی این مجموعه یعنی «هنری کویل» (Henry Cavill) بازیگر نقش «گرالت از ریویا» (Geralt of Rivia) در تمام خبرگزاری‌ها و پلتفرم‌ها منتشر شد؛ اکانت رسمی نتفلیکس روز گذشته در حساب رسمی این سریال در توئیتر خبر از تغییر بازیگر گرالت در فصل چهارم داد و به «لیام همسورث» (Liam Hemsworth) بابت پیوستنش به خانواده‌ی «ویچر» تبریک گفت. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا به حواشی این جدایی پر سر و صدا نگاهی بندازیم.


بعد از انتشار توئیت نتفلیکس در اکانت رسمی سریال «ویچر» و بازتاب گسترده‌اش، «هنری کویل» با انتشار پستی در اینستاگرامش این خبر رو تایید کرد:

«همراهی من با «گرالت ریویا» پر از هیولاها و ماجراجویی‌ها بود، اما افسوس که مدال و شمشیرهایم را برای فصل چهارم زمین خواهم گذاشت. به جای من، آقای لیام همسورث «گرگ سفید» نامیده خواهد شد. همچون شخصیت‌های بزرگ ادبی، مشعل را با احترام واگذار می‌کنم، تا برداشت لیام از این فریبنده‌ترین و ظریف‌ترین مردان ببینم. لیام، مرد شایسته، این شخصیت ژرفای شگفتی دارد، از غرق شدن در او لذت ببر و ببین چه می‌توانی کشف کنی.»

با توجه به موفقیت‌های بزرگ این فرنچایز، مطمئنا این خبر برای خیلی‌ها شوکه کننده بود و دوست دارن بدونن که چرا «هنری» در فصل چهارم این سریال حضور نخواهد داشت. خیلی‌ها دلیل جدایی این بازیگر رو نارضایتی او از روند فیلم‌نامه و فاصله گرفتنش از داستان اصلی بازی‌های «ویچر» میدونن؛ یکی دیگه از شایعات خبر از اختلاف شدید بین «هنری کویل» و شورانر این سریال «لورن اشمیت هیسریش» میداد. اخیرا در یکی از اپیزودهای پادکست «دو یو» به نقل از یه منبع ناشناس اتهاماتی به این بازیگر وارد شده که در صورت صحیح بودن، مهر تاییدی بر شایعات هست. این منبع اعلام کرده که این بازیگر به شدت به بازی‌های ویدئوی معتاد هست و کار کردن با او بسیار سخته؛ رفتارهای سلطه جویانه داره و فیلمنامه رو بر اساس تصمیمات خودش تا آخرین لحظه و بدون اطلاع سایر بازیگران تغییر میداده.

همه چیز در مورد «دنیای ویچر»

تنها چند روز، پس از اعلام این خبر «هنری کویل» از نقش «سوپرمن» هم جدا شد در حالی که به تازگی در فیلم «بلک آدام» حضور پیدا کرده بود. بسیاری از طرفدارها دلیل این تصمیمات رو اشتیاق این بازیگر برای حضور در لایو-اکشنِ بازی ویدیویی «وارهمر» (Warhammer) میدونن؛ آمازون در حال برنامه‌ریزی برای ساخت دنیایی بر پایه‌ی این بازی محبوب هست و «کویل» یکی از بازیگران اصلی مجموعه خواهد بود. همچنین مدتی پیش اعلام شد که او در فیلم اکشن «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) به کارگردانی «گای ریچی» (Guy Ritchie) و فیلم جاسوسی «آرگایل» (Argylle) به کارگردانی «متیو وان» (Matthew Vaughn) حضور خواهد داشت. 

در حالی که نبود «هنری» با واکنش‌های متفاوتی بین هوادارن همراه بوده، میشه گفت که «لیام همسورث» بعد از نامزدی‌ در جایزه‌ی امی به خاطر نقش آفرینی در فیلم «خطرناک ترین بازی» (Most Dangerous Game) جانشین قدرتمندی برای نقش اصلی این فرنچایز محسوب میشه؛ این بازیگر همچنین سابقه‌ی بازی در فیلم‌های محبوبی مثل «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games) و «روز استقلال» Independence Day: Resurgence رو هم در کارنامه داره.

نظر شما در مورد این جایگزینی چیه؟ به نظرتون میتونیم انتظار یک گرگ سفید فوق‌العاده رو از این بازیگر داشته باشیم؟


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: دنیای ویچر

ارسال کامنت

کامنت

  • نظر در مورد تغییر نقش اصلی سریال ویچر
    توسط:محسن بر 2024-03-20
    رتبه‌دهی:
    5.0

    اصلا خوب نیست..کاری ندارم کدوم بازیگر کارش بهتره.ولی وقتی از اول تو یه فیلم یک نفرو در یک نقش ببینی عادت میکنی بهش..مخصوصا اگه نقش اول یا جزو نفرات مهم داستان باشه.من از الان بدم اومد دیگه از ادامه سریال هرچقدرم که کار لیام همسورث قوی باشه

  • تعویض کویل یا همون گرالت
    توسط:مسعود بر 2023-12-17
    رتبه‌دهی:
    5.0

    بهترین بازیگر سریال ویچر کویل است آگ در فصل چهارم نباشه سریال دیگه ارزش دیدن نداره کویل بازیگری که مخاطب دوسش داره مثال با یک کوزه ده سال آب خوردیم آگ بشکنه ما بریم یکی دیگه بگیریم آیا اون لذتی داره که کوزه قبلی داشت معلومه
    نه من مطمعنم از ۱۰۰درصد ۵ درصد سریال نگاه میکنن آگ تو فصل چهار نباشه کویل ????????

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم