برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

سالی پر کار در انتظار «هنری کویل»

1325 بازدید 19 لایک
1 کامنت
(5)

 زمان مطالعه: 6 دقیقه


«هنری کویل» (Henry Cavill) که بیشترین شهرت خودش رو بخاطر بازی در نقش «سوپر من» به دست آورده و از سال ۲۰۱۹ نقش «گرالت از ریویا» (Geralt of Rivia) رو در مجموعه فانتزی «ویچر» (The Witcher) ایفا کرده؛ قراره که سال‌های پرکارتری رو هم تجربه کنه. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به اخبار و حواشی پیرامون این بازیگر محبوب داشته باشیم.


  • بازگشت سوپرمن

مدت‌ها بود که شایعات زیادی از بازگشت «سوپرمن» (Superman) به دنیای سینمای «دی سی» از گوشه و کنار شنیده میشد؛ حالا این بازیگر به صورت رسمی با انتشار پیامی در اینستاگرام شخصی‌اش بازگشتش در نقش مرد پولادین رو تایید کرده. کویل در بخشی از پیامش گفته: «من می‌خواستم قبل از انتشار این پست تا آخر هفته صبر کنیم، چون می‌خواستم اول به شما اجازه دهم فیلم «بلک آدام» (Black Adam) رو تماشا کنید. حالا که تعداد زیادی از شماها فیلم بلک ادم را تماشا کردید، می‌خواهم این خبر را رسمی کنم. من به‌عنوان سوپرمن برگشتم. چیزی که در فیلم «بلک آدام» دیدید فقط یک بخش کوچک از این موضوع است و چیزهای بیشتری در راه است که باید آن را تماشا کنید.»

«دواین جانسون»، بازیگر نقش اصلی این فیلم از مدت‌ها پیش علاقه‌اش رو به رویارویی با شخصیت «سوپر من» نشون داده بود، اما اعضای ارشد دی‌سی برنامه‌های بزرگتری برای این پروژه در نظر داشتن و تصمیم بر این شد که رویداد شگفت‌انگیز رویارویی «سوپرمن و بلک آدام» به فیلم سینمایی دیگه‌ایی منتقل بشه.

اخیرا هایرم گارسیا، تهیه‌کننده‌ی این فیلم هم، در مصاحبه با CinemaBlend گفته:

"مسئله ما هیچ‌گاه یک رویارویی منفرد یا یک صحنه نبرد نیست. مسئله خیلی بیشتر از این‌هاست. ما واقعا می‌خواهیم یک شکل طولانی از داستان‌پردازی را پیاده کنیم و نشان دهیم این دو شخصیت در یک جهان حضور دارند و بایستی هرازگاهی با یکدیگر مواجه شوند؛ چه در قالب دشمنان و چه دوستان."

ابر شرور جدید دی سی «بلک آدام» کیست؟

  • احتمال حضور این بازیگر در فصل دوم سریال «خاندان اژدها»

سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که با پخش فصل اول رکوردها رو جابه‌جا و بیننده‌های زیادی رو به خودش جذب کرد،‌ تنها بعد از انتشار اولین قسمت، برای فصل دوم تمدید شد. به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که قرار هست «هنری کویل» هم به جمع بازیگران فصل دوم این سریال بپیونده؛ این شایعات زمانی شروع شد که وب‌سایت Giant Freakin Robot در گزارشی ادعا کرد که این بازیگر در حال مذاکره با تیم سازندگان سریال خاندان اژدهاست. این خبر از منابع معتبری مثل «ورایتی»، «هالیوود ریپورتر» و یا تیم خبری سریال خاندان اژدها تایید نشده. لیست زیر نقش‌هایی هست که کاربران زیادی برای این بازیگر پیشنهاد داده‌ان:

1.«هیو همر»

هیو یکی از آنتاگونیست‌های اصلی رمان «آتش و خون» هست. این شخصیت با قدی بلند و بدنی عضله‌ایی توصیف شده و به حدی قدرتمنده که میتونه با دست خالی میله‌های فولادی رو خم کنه. این شخصیت در جریانِ جنگ‌های داخلی تارگرین‌ها سوار یکی از بزرگترین و قدرتمندترین اژدهایان وستروس میشه.

2. «اگانِ فاتح»

«شاه اگان اول تارگرین» (King Aegon I Targaryen) معروف به «اگان فاتح» (Aegon the Conqueror) بنیانگذار و اولین پادشاه سلسله‌ی تارگرین‌ها بود. با این حال که در جدول زمانی فعلی سریال «خاندان اژدها»، این شخصیت مدت‌ها پیش مرده؛ اما از جایی که در مورد پیشگویی‌های «اگان» در مورد «وایت واکرها» (White Walker) زیاد صحبت میشه، طرفدارهای این مجموعه «هنری کویل» رو برای بازی در نقش این شخصیت پیشنهاد میدن.

3. «کرگان استارک»

«کرگان» (Cregan Stark)، معروف به «گرگ شمال»، اربابِ «وینترفل» (Winterfell) و رئیس خانه‌ی استارک‌ها در زمان پادشاهان «ویسریس اول» (Viserys I Targaryen) بود. در توصیف این شخصیت اومده که او بهترین شمشیرزن در قلمرو بوده و این مهارت برای ستاره‌ی سریال «ویچر» کاملا مناسبه.

تاریخ خاندان تارگرین؛ از «خاندان اژدها» تا «بازی تاج و تخت»

  • اکران فیلم «انولا هلمز»

بعد از موفقیت فیلم «انولا هلمز» (Enola Holmes) در سال ۲۰۲۰ و رفع مشکلاتی که پیرامون کپی رایت این مجموعه به وجود آمده بود؛ حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون قرار هست که دنباله‌ی این مجموعه فیلم در تاریخ ۴ نوامبر امسال (۱۳ آبان) از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش بشه. «میلی بابی براون» (The Witcher) ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) هم در این فیلم در نقش «انولا هلمز» به ایفای نقش پرداخته.

10 نکته که ممکنه درباره‌ی «چیزهای عجیب» ندونید!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

کامنت

  • جلو جلو ذوق کنی کنسله
    توسط:- روح‌الامین هنرور بر 2022-12-22
    رتبه‌دهی:
    5.0

    جلو جلو ذوق کنی کنسله :))))))

    پاسخ داده شده توسط: پرستو بر 2022-12-31 عالی بود :))))) فالوورا چشمش زدن :)

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم