برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد!

365 بازدید 46 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


«گرالت از ریویا» (Geralt of Rivia) زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم برمی‌گرده منتهی این بار در غالب انیمیشن! «فرنچایز ویچر» (The Witcher) قبل از پخش فصل 4 لایو اکشن با انیمیشن ماجراجویی کوتاهی به اسم Sirens of the Deep باز می گرده! نتفلیکس زمان انتشار این انیمیشن رو اواخر سال 2024 (پاییز سال آینده) اعلام کرده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به جزئیات این انیمیشن و تریلرش داشته باشیم.


  • بازگشت ویس اکتر بازی ویچر

همینطور که حدس زدنش برای طرفدارها سخت نیست، «هنری کویل» (Henry Cavill) در این مجموعه هم همکاری نخواهد داشت و در عوض صداپیشگی این شخصیت رو «داگ کاکل» (Doug Cockle)، صداپیشه‌ی کاراکتر «گرالت از ریویا» در مجموعه بازی‌های ویچر، بر عهده خواهد داشت. 

همه چیز در مورد «دنیای ویچر»، یه پست در مورد جزئیات فرنچایز ویچر

  • داستان این انیمیشن

The Witcher: Sirens of the Deep بر اساس داستان کوتاهی از ویچر به اسم A Little Sacrifice اقتباس شده. این انیمیشن در مورد «گرالت» و «دندلاین» یا «قاصدک» (اسمی که در کتاب‌ها برای «جاسکیر» استفاده شده) هست که از طرف یه شاهزاده‌ی شکست خورده مامور میشن تا با یه پری دریایی مذاکره کنن. این مجموعه توسط «استودیو میر»، استودیوی انیمیشن سازنده Avatar: Legends of Korra ساخته شده. در ادامه می‌تونین تریلر این انیمیشن رو مشاهده کنین:

نمیدونی فرنچایز یعنی چی؟ این پست مخصوص توعه!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: دنیای ویچر

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم