برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

ماجراجویی جدید «دین جاردین» و «گروگو»، این بار روی پرده‌ی سینما!

161 بازدید 51 لایک

زمان مطالعه: ۴ دقیقه


تمام چیزهایی که تا الان راجع به فیلم سینمایی «مندلورین و گروگو» (The Mandalorian & Grogu)، جدیدترین اثر دنیای «استاروارز» (Star Wars)، گفته شده رو در فانتزی‌مگ بخونید! 


اعلام ساخت فیلم سینمایی «مندلورین و گروگو» (The Mandalorian & Grogu) به عنوان جدیدترین اثر در دنیای‌ «استاروارز» (Star Wars) خبری بود که همه‌ی طرفداران رو سوپرایز کرد؛ با این که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این اثر دسترس نیست ولی قراره تمام اطلاعاتی که تا الان داده شده رو در اختیارتون بذاریم پس با ما همراه باشید!

توی فصل سوم سریال «مندلورین» (The Mandalorian) دیدیم که «دین جاردین» (Din Djarin) و «بیبی یودا» (Baby Yoda) روی سیاره‌ی «نوارو» (Nevarro) ساکن شدن و به نظر می‌رسید که کار این گروه دو نفره به اتمام رسیده ولی با اعلام ساخت این فیلم می‌دونیم که دوباره قراره با این دو نفر به ماجراجویی بپردازیم.

این فیلم سینمایی که در ژانر «وسترن فضایی» (space Western) ساخته می‌شه قراره توسط «جان فاورو»‌ (Jon Favreau)، سازنده‌ی سریال «مندلورین»، کارگردانی بشه و «دیو فیلونی» (Dave Filoni) سازنده‌ی سریال «آسوکا» (Ahsoka) تهیه‌کنندگی این اثر رو به عهده داره.

بعد از فیلم سینمایی «استاروارز: خیزش اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) که در سال 2019 اکران شد، «مندلورین و گروگو» جدیدترین اثر دنیای «استاروارز» هست که قراره در تاریخ 22 می 2026 (1 خرداد 1405) به اکران گذاشته شه؛ از بازیگران تایید شده‌ی این فیلم تا این‌جا فقط می‌تونیم به «پدرو پاسکال»‌ (Pedro Pascal) در نقش «دین جاردین» (Din Djardin) یا «مندلورین»‌ (Mandalorian) اشاره کنیم؛ البته گفته شده «سیگورنی ویور» (Sigourney Weaver) بازیگر معروف فیلم‌هایی مثل «آواتار»‌ (Avatar) و «الین» (Alien) هم در حال مذاکره برای نقشی نامعلوم در این اثره.

به نظر شما این فیلم سینمایی هم قراره مثل سریالش طرفداران زیادی رو جذب کنه؟


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: استار وارز, مندلورین

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم