برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تیزرِ فصل سومِ سریالِ «مندلورین»

1204 بازدید 43 لایک

زمان مطالعه: 5دقیقه


کوچولوی سبز دوست داشتنی، سال دیگه برمیگرده! 

اوایل امسال، بعد از رونمایی «دیزنی پلاس» از «کتاب بوبا فت» (Book of Boba Fett)، همه‌ی ما فکر می‌کردیم که فصل سوم اسپین آفِ محبوبِ «جنگ ستارگان» هم احتمالا تا پایان سالِ میلادی آماده میشه و به عنوانِ هدیه‌ی کریسمس منتشر میشه. اما تاریخ انتشارِ این مجموعه تا زمانِ نا مشخصی در سال 2023 عقب افتاد. پس از اکران سه‌گانه‌ی پیش درآمد بین سال‌های ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۵ میلادی، لوکاس فیلم تمرکز خودش رو بر ساخت انیمیشن‌های سریالی بر اساس دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) قرار داد. این روند در حدود دو دهه ادامه داشت تا اینکه «مندلورین» (The Mandalorian) با «بیبی یودا» (‌Baby Yoda) این کوچولوی سبزش در سال ۲۰۱۹ میلادی از راه رسید و دل همه رو به معنی واقعی کلمه برد!


ناگفته‌هایی از بیبی یودا؛ این کوچولوی سبز دوست داشتنی

حالا برای کمک به حفظِ آرامش طرفدارهای ناامیدی که همگی آماده بودن ماجراجویی‌های «مندو» و «گروگو» (Grogu) رو تماشا کنن، دیزنی پیش‌نمایشی از این مجموعه منتشر کرده؛ در انتهای این تریلر هم زمانِ انتشار این مجموعه اعلام شده.

تا‌ الآن، «دیزنی» در مورد جزئیات داستان نسبتاً ساکت بوده، اما حالا که «مندو» با بازی بسیار عالی «پدرو پاسکال» برخلاف اصول طایفه‌اش نقاب از چهره برداشته، میشه حدس زد که باید برای نبرد داخلی بین مندلورها آماده باشیم.

بدترین تا بهترین پدرهای دنیای فانتزی به مناسبت روز جهانی پدر

زمان انتشار این مجموعه سپتامبر 2023 هست و می‌تونین اخبار مربوط به این دنیای فانتزی رو از طریق فانتزی‌مگ دنبال کنین.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: استار وارز, مندلورین

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم