برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

همه چیز در مورد فصل دوم انیمیشن آرکین

696 بازدید 53 لایک

آپدیت: پخشِ فصل دوم انیمیشن «آرکین»، (Arcane) برای پاییز سال 2024 (آبان 1403) به صورت رسمی تایید شد.

زمان مطالعه: 6 دقیقه


انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» (Arcane: League of Legends) یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» (Riot Games) و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» (Fortiche Production) هست. خبر ساخت فصل اول این انیمیشن برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و به مناسبت جشن دهمین سالگرد «لیگ افسانه‌ها» منتشر شد. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. این سریال از همون روزهای ابتدایی انتشارش به دلیل کیفیت بالا، گرافیک خاص و دلنشینش، ترکیب نقاشی دستی و CGI، انتخاب وویس اکترهای مناسب و... مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت و توانست در اقدامی خیره‌کننده، صدر جدول نتفلیکس رو از سریال «بازی مرکب» (Squid Game) پس بگیره. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تمام اخبار مربوط به فصل دوم این انیمیشن رو بررسی کنیم.


شخصیت‌های این مجموعه همگی، قهرمانان معروف و شناخته شده‌ی بازی‌های لیگ افسانه‌ها هستن. «آرکین»، ماجرای کینه و خصومت دراز مدتی بین شهر مرفه «پیلتوور» (Piltover) و شهر فقیر «زان» (Zaun) هست؛ درگیری بین این دو شهر منجر به یتیم شدن دو خواهر به اسم‌های «وایولت»، «وی» (Violet) و «پاودر»، «جینکس» (Jinx) میشه که در نهایت این دو خواهر رو رو به روی هم قرار میده....

  • رایت گیمز خط داستانی، بازی را بخاطر سریال تغییر میدهد.

تا زمان پایان فصل اول، داستان سریال «آرکین» روایت جدایی نسبت به سری بازی‌ها داشت؛ اما در هفته‌ی گذشته «رایت گیمز» با انتشار توئیتی در صفحه‌ی رسمی این بازی اعلام کرد که «آرکین» اکنون رسما بخشی از دنیای «لیگ آو لجندز» به‌حساب می‌آید و در ادامه جزئیاتی از قهرمان‌های آینده‌ و تغییرات داستان رو به اشتراک گذاشت. تضادهای زیادی بین داستان‌ سریال و بازی وجود داره و احتمالا با چند تغییر جزئی و اضافه کردن خطوط داستانی یا توضیحات جدید به بازی سعی دارن همه چیز رو منسجم تر نشون بدن.

  • صداگذاران اصلی سریال آرکین برای فصل دوم باز میگردن

«نتفلیکس» و «رایت گیمز» بازگشت «هیلی استاینفلد» (Hailee Steinfeld) در نقش «وایولت»، «الا پورنل» (Ella Purnell) در نقش «جینکس» و «کیتی لیانگ» (Katie Leung) در نقش «کیتلین» رو برای فصل دوم سریال «آرکین» تایید کرده‌ان.

  • زمان احتمالی انتشار فصل دوم

فصل دوم انیمیشن آرکین برای پخش در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده؛ این یعنی طرفداران این مجموعه باید تقریبا یک سال دیگه هم برای تماشای سریال محبوبمون صبر کنیم. در ادامه میتونین تیزری که نتفلیکس برای فصل دوم اثر پخش کرده رو تماشا کنین.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم