برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر فصل دوم آرکین رو از دست ندین!

358 بازدید 52 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


هواداران سریال «آرکین» و بازی «لیگ آو لجندز» (Arcane: League of Legends) بشتابید، نتفلیکس تیزر فصل دوم این مجموعه رو به همراه خبرهای هیجان‌انگیزی منتشر کرده! فصل اول «آرکین» در سال 2021 منتشر شد و به سرعت به لیست مگاهیت‌های «نتفلکیس» پیوست و در نهایت با کنار گذاشتن «اسکوئید گیم» یا همون «بازی مرکب» صدرنشین جدول پربازدیدترین‌ها شد. امروز با ما همراه باشین نگاهی به جزئیات فصل دوم و تریلر جذابش داشته باشیم.


انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» (Riot Games) و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» (Fortiche Production) هست. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده. شخصیت‌های این مجموعه همگی، قهرمانان معروف و شناخته شده‌ی بازی‌های لیگ افسانه‌ها هستن. «آرکین»، ماجرای کینه و خصومت دراز مدتی بین شهر مرفه «پیلتوور» (Piltover) و شهر فقیر «زان» (Zaun) هست؛ درگیری بین این دو شهر منجر به یتیم شدن دو خواهر به اسم‌های «وایولت»، «وی» (Violet) و «پاودر»، «جینکس» (Jinx) میشه که در نهایت این دو خواهر رو رو به روی هم قرار میده....

این سریال از همون روزهای ابتدایی انتشارش به دلیل کیفیت بالا، گرافیک خاص و دلنشینش، ترکیب نقاشی دستی و CGI، انتخاب وویس اکترهای مناسب و... مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت و همه بی‌صبرانه منتظر انتشار فصل دوم این مجموعه بودن. همینطور که از اطلاعات منتشر شده روی تریلر مشخصه، فصل دوم این مجموعه نواکبر امسال (اواسط آبان امسال) منتشر میشه و متاسفانه این فصل، آخرین فصل این مجموعه خواهد بود و داستان همین جا به پایان میرسه!

پوسترها و والپیپرهای «آرکین» رو اینجا ببینید!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: آرکین

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم