برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

اولین ویدئو از فصل دوم آرکین منتشر شد!

378 بازدید 42 لایک

زمان مطالعه: 6 دقیقه


انیمیشن «آرکِین: لیگ افسانه‌ها» (Arcane: League of Legends) یه مجموعه تلویزیونی انیمیشنیه که حاصل همکاری مشترک استودیوی بازی سازی «رایت گیمز» (Riot Games) و استودیوی فرانسوی «فورتیچه» (Fortiche Production) هست. داستان این سریال بر پایه بازی پرطرفدار «لیگ افسانه‌ها» ساخته شده و فصل اولش در سال 2021 بر روی «سرویس استریم نتفلیکس» قرار گرفت. به تازگی فصل دوم این مجموعه برای پاییز سال آینده تایید شد؛ با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به اولین ویدئوی منتشر شده از فصل جدید این مجموعه داشته باشیم.


شخصیت‌های این مجموعه همگی، قهرمانان معروف و شناخته شده‌ی بازی‌های لیگ افسانه‌ها هستن. «آرکین»، ماجرای کینه و خصومت دراز مدتی بین شهر مرفه «پیلتوور» (Piltover) و شهر فقیر «زان» (Zaun) هست؛ درگیری بین این دو شهر منجر به یتیم شدن دو خواهر به اسم‌های «وایولت»، «وی» (Violet) و «پاودر»، «جینکس» (Jinx) میشه که در نهایت این دو خواهر رو رو به روی هم قرار میده....

  • اولین ویدئوی منتشر شده از فصل دوم آرکین

خطر اسپویل از فصل دوم آرکین!

  • این ویدئو در مورد کدوم کاراکتر هست؟!

ویدئو تصاویر کوتاهی از دانشمندی دیوانه را نشان میدهد در حال کار بر روی آزمایشی وحشتناک هست. «سینگد» (Singed) که به عنوان دکتر هم شناخته میشه، یه دانشمند در شهر «زوئن» هست که به دلیل اختراع مواد مخدر «شیمر» شناخته میشه. این شخصیت یکی از کاراکترهای اصلی فصل دوم هست و شاید برخلاف شخصیتش در بازی‌ها بسیار پرقدرت ظاهر بشه. او همچنین یه بخش اساسی از داستان «وارویک» یه گرگینه‌ی تشنه‌ی خون هست، چیزی که به وضوح برای کسانی که تریلر جدید رو دیده‌ان عجیب نیست. این ویدئو احتمالا مهر تاییدی باشه بر یکی از تئوری‌های فن‌های آرکین. طبق این تئوری «وندر»، پدرخوانده‌ی «وی» و «پاودر» زنده مونده و در ادامه به دست «سینگد» به «وارویک» تبدیل میشه.

نظر شما چیه؟ اطلاعاتتون رو حتما با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارین!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم