برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

هدیه‌ی رینیرا تارگرین به دنریس استورم بورن

594 بازدید 50 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خطر اسپویل از قسمت سومِ فصلِ دوم «خاندان اژدها»


توی قسمت سوم «سریال خاندان اژدها» (House Of The Dragon)، «آسیاب سوزان» (The Burning Mill)، که به تازگی پخش شد، نکته‌ای وجود داشت که همه‌ی طرفدارها رو به وجد آورده! «رینیرا تارگرین» (Rhaenyra Targaryen) برای کنترل خسارت‌های جنگ پیش رو، دختر ناتنی خودش، «رینا» (Rhaena) رو به همراه پسران کوچکش، دو اژدهای نوپا و چهار تخم اژدها، راهی «ویل» و در نهایت «پنتوس» کرد. آیا این اژدهایان، همون سه تخم اژدهایی هستن که «دنریس تارگرین» (Daenerys Targaryen) هدیه گرفت؟


«ملکه رینیرا تارگرین»، نه تنها مراقبت از سه پسر خردسال خودش رو به «رینا» سپرد، بلکه به شاهزاده، دو بچه اژدهای تازه از تخم در اومده به اسم «تایرکسس» (Tyraxes) و «استورم کلود» (Stormcloud) و یه محموله‌ی ارزشمند شاملِ چهار تخم اژدها داد، تا در صورت نابودی همه چیز در «وستروس»، «خاندان تارگرین» شانس مجددی برای فرمانروایی داشته باشن؛ «رینیرا» قصد داره تا اون‌ها رو ابتدا به «ویل»، نزد «لیدی جین آرین» و از آنجا از طریق «دریای باریک» به «پنتوس» (Pentos) بفرسته. 

شاید به خاطر داشته باشین، پنتوس جاییه که «دنریس تارگرین» در آستانه عروسیش با «کال دروگو» (Khal Drogo) یه هدیه‌ی بسیار ویژه میگیره، سه تخم اژدها، یکی طلایی، یکی سبز و دیگری سیاه مایل به قرمز تیره که دقیقا مشابه تخم اژدهایانی هستن که توی قسمت سوم دیدیم. بعد از حدس و گمان‌های فراوان بین طرفداران این مجموعه، به صورت رسمی از طرف کارگردان این اپیزود، تایید شده که این‌ فرضیه درسته و این تخم اژدهایان در نهایت به «دنریس استورم بورن» می‌رسن؛ هر چند که این اتفاق تفاوت بزرگی با داستان کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) داره. 

(تخم اژدهایان دنریس در سریال «بازی تاج و تخت»)


(تخم اژدهایانی که «رینیرا» در سریال «خاندان اژدها» به «رینا» سپرد)

  • داستان تخم اژدهایان «دنریس» در کتاب

در داستان کتاب، این سه تخم‌ها توسط یه بانوی نجیب‌زاده به اسم «الیسا فرمان» (Elissa Farman)، معشوقه‌ی پرنسس «رینا تارگرین» (نه این رینایی که داخل سریال هست) از «جهاریس اول» (Jaehaerys I) دزدیده شدن؛ هنگامی که این رابطه‌ی عاشقانه به اتمام میرسه، «الیسا» پنهانی این سه تخم اژدها رو با خودش، از طریق دریا به سمت براووس میبره و به یکی از دریادارانِ ثروتمند «براووس» میفروشه و با این کار سرمایه‌ی لازم برای سفرهای بعدش رو فراهم می‌کنه...


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم