برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر رئالیتی شو اسکوئید گیم منتشر شد

613 بازدید 45 لایک

زمان مطالعه: 5 دقیقه


سال گذشته نتفلیکس اعلام کرد که یه شوی واقعی بر اساس سریال «بازی مرکب» (Squid Game) طراحی کرده. «رئالیتی شو بازی مرکب: چالش» (Squid Game: The Challenge) عنوان این مسابقه هست؛ مثل سریال، ۴۵۶ شرکت‌کننده داره و آن‌ها برای بدست آوردن ۴/۶۵ میلیون دلار رقابت خواهند کرد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا تریلر این مجموعه رو ببینیم.


«بازی مُرَکَب» (Squid Game) یک مجموعه‌ی تلویزیونی در سبک درام-بقا ساخته‌ی کشور کره جنوبی هست که در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد. این سریال روی هم رفته دیدگاه‌های بسیار مثبتی دریافت کرد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت به حدی که در هفته‌ی اول نمایش، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده، رکورد «بریجرتون» را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعه‌ی این شبکه تبدیل شد. 

  • داستان سریال بازی مرکب

سریال «بازی مرکب» در واقع به انتقاد از نظام سرمایه‌داری یا همان کپیتالیسم می‌پردازه. گروهی ۴۵۶ نفره از افرادی که از لحاظ مالی در مضیقه هستن، برای بردن جایزهٔ ۴۵٫۶ میلیارد وونی (۳۵/۳ میلیون دلاری)، با هم در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی مرگبار مسابقه میدن. 

  • زمان انتشار فصل دوم اسکوئید گیم

در ژوئن ۲۰۲۲، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس تأیید شد و انتظار میره فصل دوم این مجموعه در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ منتشر بشه. هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی از فصل دوم این مجموعه منتشر نشده.

  • رئالیتی شو اسکوئید گیم

بازیکنان در یک سری بازی درست مثل وقایع سریال اصلی شرکت خواهند کرد و بازنده‌ها هر دور حذف خواهند شد تا زمانی که یک نفر جایزه‌ی بزرگ رو به دست بیاره. طبق گفته‌ی نتفلیکس: «بدترین سرنوشت، دست خالی رفتن به خانه رفتن هست.». تاریخ پخش این مجموعه چهارشنبه یکم آذر ماه اعلام شده؛ در ادامه می‌توانین تریلر این مجموعه رو مشاهده کنید:


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: ونزدی

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم