برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

بازیگران لایواکشن وان پیس رو بیشتر بشناسید

8141 بازدید 48 لایک

زمان مطالعه: 11 دقیقه

آپدیت: نتفلیکس درحال مذاکره با «تام هالند» برای بازی در نقش «اِیس» (Ace) در فصل دوم هست.


فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» (One Piece) که به تازگی از طریق سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شده، حسابی سر و صدا به پا کرده و البته که دل تمام هواداران این اثر قدیمی رو هم به دست آورده! یکی از نقاط قوت اصلی این سریال بازیگران توانمندش هستن، با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز میخوایم بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال رو بررسی کنیم.


«وان پیس» یا «یک تکه» ( ワンピース)، عنوان یه مجموعه مانگای ژاپنی پرطرفدار اثر مانگاکای معروف «ائیچیرو اودا» (Eiichiro Oda) هست؛ از داستان این مانگا یه مجموعه‌ی تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی به سبک انیمه ساخته شده‌. مانگای «وان پیس» برای اولین بار توسط انتشارات شوئیشا در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته‌نامه‌ی «شونن جامپ» (SHONEN JUMP) به چاپ رسید. داستان این مجموعه درباره‌ی ماجراهای یه گروه دزد دریایی به فرماندهی «مانکی دی. لوفی» (Monky.D.luffy) هست که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا، گنج پادشاه دزدان دریایی سابق «گول دی راجر» (Gol D. Roger)، می‌گردن؛ این گنج افسانه‌ایی به «وان پیس» معروفه. «لوفی» با آرزوی اینکه به پادشاه دزدان دریایی تبدیل بشه دل به دریا میزنه و در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری پیدا می‌کنه و… 

مانگای «وان پیس» تا به امروز با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه ، پرفروش‌ترین مانگا‌ی تاریخ و بعد از «سوپرمن» دومین کتاب مصور پرفروش دنیا به حساب میاد. انیمه‌ی این اثر طولانی‌ترین انیمه‌ی در حال پخش هست و از سال ۱۹۹۸ تا به امروز در حال پخش شدن می‌باشه. 

در جولای ۲۰۱۷ «هیرویوکی ناکانو»، سردبیر هفته نامه‌ی «شونن جامپ» خبر ساخت لایواکشن این انیمه رو چاپ کرد؛ در ژانویه‌ی ۲۰۲۰، نتفلیکس به طور رسمی ساخت یه فصل ده بر اساس این انیمه رو اعلام کرد. فیلمبرداری این سریال قرار بود آگوست همون سال در آفریقای جنوبی آغاز بشه، اما به دلیل کووید-۱۹ تا سپتامبر به تعویق افتاد و درنهایت فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۱ آغاز شد. فصل اول این سریال در قالب هشت قسمت، در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شد.

هر چیزی که برای درک بهتر فصل دوم جوجوتسو لازم داری، اینجاست!

  • Iñaki Godoy در نقش Monkey D. Luffy

وقتی برای اولین بار خبر ساخت لایو اکشن وان پیس منتشر شد، نگرانی اصلی همه چه طرفدارها و چه تیم تولید، پیدا کردن بازیگری مناسب برای نقش «لوفی» بود. «لوفی» یه شخصیت پسر پرانرژی با قدرت‌های خاصه که تقلید ازش کار راحتی نیست؛ اما مانگاکای این اثر آقای «اودا» خودش شخصا «ایناکی گودوی» رو برای بازی در نقش «مانکی دی. لوفی» در لایو اکشن معرفی کرد.

«ایناکی گودوی»، متولد 25 آگوست سال 2003، در شهر مکزیکو سیتی هست و هنوز هم در کشور مکزیک زندگی میکنه. «ایناکی» سابقه‌ی بازی توی سریال‌های مکزیکی زیادی مثل: La Querida del Centauro، The Inperfects، Who Killed Sara، MexZombies و ...رو در کارنامه داره. این بازیگر محبوب به عنوان اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی زیادی فعال هم هست.

  • Mackenyu Maeda (Arata) در نقش Roronoa Zoro

بعد از «لوفی»، شخصیت مهم بعدی توی این دنیای انیمه‌ایی، دست راست و معاونش، «رورونوآ زورو» هست؛ «زورو» یکی از حیاتی‌ترین اعضا و همچنین قوی‌ترین شمشیرزنِ «دزدان دریایی کلاه حصیری» (Straw Hat Pirates) هست. از همون روزهای ابتدایی پروژه به نظر «مَکِنیو مائِدا» ملقب به «مَکنیو آراتا» انتخاب مناسبی برای این نقش بود. این بازیگر به خاطر نقش‌ آفرینی توی لایو اکشن‌های متعدد و قدرت‌های رزمی‌اش بخصوص در زمینه‌ی شمشیر بازی بسیار محبوبه.

«مکنیو آراتا» یه هنرپیشه‌ی ژاپنی-آمریکایی و پسر بازیگر-تهیه کننده -کارگردان-هنرمند رزمیِ ژاپنی «سونی چیبا» هست. اولین کار «مکنیو» بازی در نقش «واتایا آراتا» توی سه‌گانه‌ی Chihayafuru در سال 2016 بود؛ این بازیگر به خاطر به تصویر کشیدن «انیشی یوکیشیرو» (Yukishiro Enishi)، شرور نهایی لایو اکشن تلویزیونی «شمشیرزن دوره‌گرد» (Rurouni Kenshin) به شهرت رسید. «مکنیو» متولد 16 نوامبر سال 1996 هست، این بازیگر در یه مراسم خصوصی با یه شخصیت غیر سلبریتی ازدواج کرده.

  • Emily Ellen Rudd در نقش Nami

«امیلی راد» بازیگری هست که برای نقش «نامی» انتخاب شد. «نامی» اولین زن و دومین شخصیتی هست که به «دزدان دریایی کلاه حصیری» می‌پیونده. «نامی» یه ناوبر هست و مسیر حرکت کشتی رو توی دریاها مشخص میکنه.

«امیلی الن راد» متولد 24 فوریه‌ی سال 1993 و اهل مینه‌سوتا هست. «امیلی» پس از بازی در نقش «سیندی برمن» توی مجموعه‌ی سه‌گانه‌ی ترسناکِ نتفلیکس به اسم «خیابان ترس» (Fear Street) شناخته میشه. این بازیگر برای مدت زیادی از طرفداران این انیمه بوده و همیشه آرزوی بازی در این نقش رو داشته!

  • Jacob Romero Gibson در نقش Usopp

«جیکوب گیبسون» با اسم مستعار «جیکوب رومِرو» برای بازی در نقش «یوسوپ» انتخاب شده. «یوسوپ» بعد از «زورو» و «نامی» در جریان آرک دهکده‌ی سیروپ به «دزدان دریایی کلاه حصیری» پیوست. این شخصیت تنها تک تیراندازِ این گروه هست که همچنین به عنوان تعمیرکار کشتی هم به دوستانش کمک میکنه.

«جیکوب رومرو» بازیگر جامائیکایی-آمریکایی تا به حال نقش پررنگی نداشته و تنها حضور کوتاهی در سریال «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) داشته. این بازیگر متولد 11 جولای سال 1996 هست.

  • Taz Skylar در نقش Sanji

«تاز اسکایلر» برای بازی در نقش آشپز و مبارز ماهر «سانجی» انتخاب شد. وقتی اولین عکس‌ها از این مجموعه منتشر شد، طرفدارها از حذف شدن ابروهای نمادین سانجی حسابی شوکه شدن، اما باید بهتون بگم که شخصیتی که «تاز» ارائه داده هیچی کم از «سانجی» انیمه نداره. این شخصیت در طول آرک «باراتیه» Baratie به «دزدان دریایی کلاه حصیری» میپیونده و سرآشپز این گروه میشه؛ از «سانجی» همراه با «زورو» و «لوفی» به عنوان «سه‌گانه‌ی هیولا» یاد میشه.

«تاز اسکایلار» فقط یه بازیگر نیست، بلکه نویسنده و تهیه کننده هم هست و تا به حال برای دریافت جوایز زیادی نامزد شده. او نقش‌های مختلفی رو در بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطب مثل «نقطه جوش» (Boiling Point)، «پروژه لازاروس» (The Lazarus Project) و ... در کارنامه داره. این بازیگر متولد سال 5 دسامبر 1995 هست و در حال حاضر در شهر لندن اقامت داره.

حتما نظرتون رو در مورد بازیگران این سریال برامون کامنت بذارین!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: انیمه, وان پیس

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم