برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

پشت صحنه‌ی فصل پنجم «استرنجر تینگز»

200 بازدید 56 لایک

زمان مطالعه: ۵ دقیقه


توی شهر «هاوکینز» (Hawkins) چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه؟ با فانتزی‌مگ همراه باشین، تا سفری به پشت صحنه‌ی فصل جدید «چیزهای عجیب» (Stranger Things) داشته باشیم!


«چیزهای عجیب» یا «استرینجر تینگر» (Stranger Things) سریالی از شبکه‌ی «نتفلیکس» در سبک علمی-تخیلی-ترسناکه که توسط «برادران دافر» ساخته شده‌. این سریال پر سر و صدا در دهه‌ی هشتاد میلادی و عمدتاً در شهر خیالی «هاوکینز»، در ایالت ایندیانا اتفاق می‌افته. داستان اصلی حول محور رویدادهای ماوراء طبیعی متعدد و یه واقعیت متناوب که «وارونه» (UP Side Down) نام داره، روایت میشه. «آزمایشگاه ملی هاوکینز» (Hawkins National Laboratory) که در ظاهر در حال انجام تحقیقات علمی برای وزارت انرژی ایالات متحده هست، به طور مخفیانه در حال انجام آزمایش‌هایی برای گسترش ظرفیت‌های ذهن انسان‌هاست؛ طی یکی از این آزمایش‌ها اونها به طور ناخواسته یک دروازه به بعدی ناشناخته باز میکنن، باز شدن این دروازه زندگی ساکنین از همه جا بی‌خبر «هاوکینز» رو زیر و رو میکنه و ....

این مجموعه، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حالِ حاضره که بر خلافِ انتظارها حد و مرزها رو جا به جا کرد و به یکی از موفقیت‌های تاریخیِ «نتفلیکس» تبدیل شد و لقب اولین سریالِ انگلیسی زبانِ این سرویس استریم با بیش از یک میلیارد ساعت تماشا رو به‌دست آورد. پخشِ فصل چهارم این سریال که بسیار هم موفق بود، سال ۲۰۲۲ به اتمام رسید و امتیازات خیلی خوبی گرفت؛ با این حال مخاطبین از فاصله‌ی بین فصل‌ها ناراضی هستن، چون بازیگرها در حال بزرگ‌ شدنن و دیگه انگار مناسب نقش‌هاشون نیستن. پس از مدت‌ها انتظار بالاخره عکس‌ها و فیلم‌هایی از فصل جدید این مجموعه منتشر شده و حتی بازیگر نقش «الون» (Eleven)، «میلی بابی براون»، هم توی این ویدیو به بزرگ شدنشون اشاره میکنه و میگه: “وقتی ده ساله‌ بودم شروع کردیم و الان تقریبا ۲۰ ساله شدم”. 

در این ویدئو که به تازگی از پشت صحنه‌ی فصل پنجم «استرنجر تینگز» پخش شده، بازگشت «مکس» (Max) و «وکنا» (Vecna) رو به همراه چند کاراکتر جدید می‌بینیم؛ یکی از بازیگران جدیدی که قراره به ایفای نقش در این فصل بپردازه، «لیندا همیلتون» (Linda Hamilton) هست که نقشش در سریال هنوز اعلام نشده؛ به گفته‌ی بازیگرها و اعضای تیم، این فصل که فصل نهایی این سریاله، قراره بهترین فصل کل این مجموعه باشه.

   


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: چیزهای عجیب

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم