برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

تریلر فصل دوم سریال The Last Of Us

228 بازدید 52 لایک

زمان مطالعه: ۵ دقیقه


  فصل اول سریال پسا آخرالزمانی (The Last Of Us) «آخرین بازمانده از ما» که اقتباسی از یه بازی ویدیویی با همین اسمه, سال ۲۰۲۳ پخش و برنده‌ی ۸ جایزه‌ی «امی» (Emmy Awards) شد؛ این اثر با داشتن بیش از ۴۰میلیون بیننده، از طرف خیلی از منتقدین لقب «بهترین اقتباس از یک بازی ویدیویی» رو گرفت. بعد از مدت‌ها بالاخره شبکه‌ی «اچ‌بی‌او» (HBO) از فصل جدید «لست اف اس» رونمایی کرد؛ برای دیدن تیزر فصل دوم این سریال با فانتزی‌مگ همراه باشید!


فصل دوم این سریال قراره اقتباسی باشه از بازی «آخرین بازمانده 2» (The Last Of Us Part II)، «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) ،کارگردان و نویسنده‌ی بازی، در این رابطه گفته: "به طور کلی، ما به داستان بازی پایبند هستیم. ما بعضی چیزهای جدید را اضافه کرده‌ایم، بعضی چیزهای قدیمی را حذف کرده‌ایم، بعضی چیزهای را تغییر داده‌ایم، اما به طور کلی، محور داستان همان چیزی است که شما در بازی دیدید. بعضی چیزهای جدید را برای شخصیت‌های جدید مثل «ابی» (Abby) و «لِو» (Lev) و «دینا» (Dina) و «جسی» (Jesse) طراحی کرده‌ایم؛ بعضی چیزهای جدید را برای شخصیت‌های قدیمی مثل «جوئل» (Joel) و «الی» (Ellie) طراحی کرده‌ایم؛ بعضی چیزهایی را که در بازی نشان ندادیم، در سریال نشان خواهیم داد"

با این که در تیزر پخش شده اطلاعات زیادی به مخاطب داده نشده، ولی با بازیگران جدیدی که در کنار «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) در نقش «جوئل» (Joel) و «بلا رمزی» (Bella Ramsey) در نقش «الی» (Ellie) به نقش‌آفرینی می‌پردازن، آشنا می‌شیم؛ بازیگرانی مثل «کیتلین دیور» (Kaitlyn Dever) در نقش «ابی» (Abby), «یانگ مازینو» (Young Mazino) در نقش «جسی» (Jesse) و «ایزابلا مرسد» (Isabela Merced) در نقش «دینا» (Dina).
در فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» قراره زندگی «الی» و «جوئل» رو بعد از گذشت پنج سال ببینیم؛ تاریخ پخش دقیق این سریال هنوز مشخص نیست اما با توجه به صحبت‌های بازیگر «الی» احتمالا اوایل سال ۲۰۲۵ فصل جدید این سریال پخش خواهد شد.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم