برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

بازگشت رابرت داونی به مارول در نقش دکتر دووم

295 بازدید 51 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران دنیای «مارول» و «رابرت داوونی جونیور»

استودیوی مارول (Marvel Studio) دیروز در جریان کامیک-کان سن دیگو ۲۰۲۴، در اقدامی شوکه کننده تمام توجهات رو به خودش جلب کرد! «رابرت داونی جونیور» (Robert John Downey Jr)، ستاره‌ی به یادماندنی مارول و بازیگر نقش «آیرون من» (Iron Man) با لباس «دکتر دووم» (Doctor Doom) روی صحنه حاضر شد و با برداشتن ماسک خود، طرفداران رو غافل‌گیر کرد. «مارول» همچنین خبر ساخت دو فیلم جدید با حضور این بازیگر در نقش جدیدش رو تایید کرد.


پاییز سال گذشته، بعد از انتشار خبری مبنی‌ بر اینکه مارول اکران فیلم «انتقام جویان: سلسله کانگ» (The Kang Dynasty) رو یک سال به تعویق انداخته، «دستین دنیل کرتون» و «مایکل والدورن»، نویسنده و کارگردان این مجموعه از پروژه کناره‌گیری کردن؛ حضور «جاناتان میجرز» که بازی در نقش «کانگ» (Kang) رو به عهده داشت هم، به‌دلیل یه پرونده‌ی خشونت خانگی، در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. بعد از شکست ایده‌ی «کانگ فاتح»، حضور دوباره‌ی «رابرت داونی» تنها راه بازگشت «دنیای سینمایی مارول» به روزهای اوجش بود. جالبه بدونید که این بازیگر تو سال 2000 هم برای بازی در نقش «دکتر دووم» تو مجموعه فیلم‌های «چهار شگفت‌انگیز» تست داده بوده.

طبق اعلام رسمی مارول این بازیگر در دو فیلم بعدی مارول با عنوان‌های «انتقام‌جویان: روز قیامت» (Avengers: Doomsday) و «انتقام‌جویان: جنگ‌های پنهان» (Avengers: Secret Wars) که به ترتیب در ماه می ۲۰۲۶ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۵) و ماه می ۲۰۲۷ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۶) به روی پرده‌ی سینماها میرن، حضور خواهد داشت. «کوین فایگی» رسما تایید کرد که دو نسخه بعدی «انتقام‌جویان» رو، «برادران روسو» کارگردانی می‌کنن.

«رابرت داونی جونیور» پس از نقش آفرینی به جای «تونی استارک» (Anthony Edward Stark)، در فیلم «مرد آهنی» در سال 2008 به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینمای جهان و یکی از محبوب‌ترین قهرمان‌های مارول تبدیل شد؛ در واقع او دلیل اصلی فروش فوق‌العاده بسیاری از آثار مارول بود. . این بازیگر ۱۱ سال با همین نقش در ۱۰ فیلم بعدیِ مارول، از جمله «مرد آهنی ۲»، «مرد آهنی ۳»، «هالک شگفت‌انگیز»، «انتقام‌جویان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان»، «دوره اولتران»، «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام جویان: پایان بازی» حضور داشت؛ تا بعد از اکران فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) در سال 2019 این بازیگر از این مجموعه خداحافظی کرد و کاراکتر او در فیلم، «تونی استارک» در راه نجات دنیا جون خودش رو از دست داد.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: ابر قهرمان‌های مارول

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم