برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

آخرین اخبار پیرامون سریال The Last of us

281 بازدید 49 لایک

زمان مطالعه: 4 دقیقه


«لست آو آس» یا «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) یه بازی ویدئویی اکشن-ماجراجوییه؛ این بازی ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی و در سال 2013 به‌ وسیله‌ی «سونی کامپیوتر انترتینمنت» عرضه شد. «لست آو آس» توانست ۵ جایزه از جمله بهترین نمایش، بهترین بازی، بهترین بازی کنسولی، بهترین اکشن ماجراجویی و بهترین صدا را از آن خودش کنه. در سال 2023 یه مجموعه تلویزیونی با همین اسم توسط شرکت «اچ‌ بی‌ او» (HBO) با الهام از این بازی توسط «کریگ مازن» و «نیل دراکمن» ساخته و در قالب ۹ قسمت پخش شد. نقش‌های اصلی این مجموعه یعنی «جوئل» (Joel Miller) و «الی» (Ellie) رو در سریال «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» بازی کرده‌اند؛ با ما همراه باشین تا نگاهی به جزئیات فصل دوم این سریال داشته باشیم.


  • داستان لست آو آس

بازی/سریال «لست آو آس» یه روایت پسا آخرالزمانیه که در سال 2033 اتفاق می‌افته؛ در سال ۲۰۱۳ میلادی قارچی در جهان شیوع پیدا میکنه که کنترل ذهن انسان‌ها رو به دست گرفته و تقریبا به چیزی شبیه به زامبی تبدیل کرده. در حالیکه حدود شصت درصد از مردم جهان یا مفقودالاثر شده‌ان یا درگیر این قارچ هستن؛ گروهی به اسم «فایرفلایز» (The Fireflies) به رهبری شخصی به اسم «مارلین» راهی برای درمان این بیماری پیدا کرده‌ان، دختری چهارده ساله به اسم «الی» که یکبار در معرض این قارچ قرار گرفته ولی مبتلا نشده. مارلین وظیفه‌ی انتقال «الی» به آزمایشگاهی در یه ایالت دیگه رو به یه قاچاقچی به اسم جوئل می‌سپاره...

اقتباس HBO از داستان بازی موفقیت بزرگی بود و اولین قسمتش با ۴.۷ میلیون بیننده در روز اول نمایش داده شد. اپیزودهای هفتگی پس از آن هفته به هفته از رتبه‌بندی بینندگان قبلی پیشی گرفتند و سریال به طور میانگین ۳۲ میلیون بیننده در هر قسمت داشت.

  • از فصل دوم چه خبر؟!

همینطور که خیلی‌ها از طرفدارها منتظر انتشار فصل دوم این مجموعه در سال میلادی آینده بودن، حالا به صورت رسمی زمان پخش فصل دوم سریال The Last of Us توسط شبکه HBO برای سال ۲۰۲۵ اعلام شده. قرار بود فیلم‌برداری فصل جدید این مجموعه از ابتدای ژانویه‌ی ۲۰۲۴ آغاز بشه که بخاطر مشغله‌ی «پدرو پاسکال» تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (1 اسفند) به تاخیر افتاد؛ پیش بینی میشه فیلم برداری این مجموعه تا ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ادامه داشته باشه.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم