برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

برای سفری دوباره به دنیای کوآنتوم آماده‌این؟

802 بازدید 44 لایک

زمان مطالعه: 5 دقیقه


طبق آخرین اعلام‌ها قراره که فیلم «مرد مورچه‌ایی و زنبورک: شیداییِ کوآنتوم» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) تو تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ (۱۷ فوریه ۲۰۲۳) روی پرده‌ی نقره‌ایی سینماها به نمایش در بیاد. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا جزئیات این فیلم رو بررسی کنیم.


به تازگی، مارول استودیو اولین تریلر از این فیلم رو منتشر کرد که در اون برای اولین‌بار شاهد حضور «کانگ فاتح» (Kang the Conqueror) هستیم. 

  • ویلنی در حد و اندازه‌ی تانوس

«کانگ فاتح» پتانسیل این رو داره که به ویلن بزرگ دنیای مارول بعد از «تانوس» (Thanos) تبدیل بشه؛ علاقه‌ی کانگ به سفر در زمان این شخصیت رو به یکی از بهترین گزینه‌ها برای حضور در فیلم‌های متعدد تبدیل کرده. او حتی با تعدادی از شخصیت‌ها و گروه‌های مختلفی از دنیای مارول هم از قبل ارتباط عمیقی داره.
اگر با این ضد قهرمان آشنا نیستین، به طور خلاصه راجع به این ویلن میتونیم بگیم که او یه انسان عادی از قرن سی و یکم هست که توانایی فرا انسانی خاصی نداره ولی از اونجایی که و فیزیکدان و تاریخدان با استعدادیه؛ از دانشش برای ایجاد تغییر در خطوط زمانی و به دست آوردن سلاح‌های پیچیده استفاده می‌کنه و سعی داره تا تاریخ رو به شکلی که دلش می‌خواهد بازنویسی کنه تا بتونه بالاخره مسیری رو خلق کنه که در اون خودش به قدرت برسه.
کانگ یه سفینه برای سفر در زمان داره که به او اجازه میده به راحتی در خطوط زمانی مختلف جا به جا بشه، همچنین ارتشی از بهترین جنگجویان تاریخ رو هم به عنوان ارتشش دور هم جمع کرده.

هویت‌های دیگه‌ی کانگ که در کمیک بوک‌های مختلف حضور داشتن: ایمورتوس، راما تات، اسکارلت سنتوریون، آیرون لد، مستر گریفن، ویکتور تایملی

  • لیست بازیگران فیلم 

پل راد (Paul Rudd) در نقش اسکات لنگ یا انت-من
اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ پیم یا زنبورک
مایکل داگلاس (Michael Douglas) در نقش هنک پیم
میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در نقش جنت ون داین
کاترین نیوتون (Kathryn Newton) در نقش کسی لنگ
جاناتان میجرز (Jonathan Majors) در نقش کانگ فاتح
رندل پارک (Randall Park) در نقش جیمی وو

طبق آخرین گزارشِ ورایتی «ویلیام جکسون هارپر» (William Jackson Harper) ، بازیگر سریال «جای خوب» (The Good Place) به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقشش در دسترس نیست.

  • تیم کارگردانی

«پیتون رید» که کارگردانی دو قسمت اول این مجموعه رو در کارنامه داره، کارگردانی فیلم Ant-Man 3 رو هم براساس فیلمنامه‌ایی از جف «لاونس»، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال «ریک و مورتی» Rick and Morty، بر عهده داره.


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: ابر قهرمان‌های مارول

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم