برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

از گروه هاگوارتز بازیگرهای هری‌پاتر خبر دارین؟

14966 بازدید 140 لایک

زمان مطالعه: 12 دقيقه


همین چند وقت پیش بود که یه گردهمایی هری‌ پاتری توی هاگوارتز به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» پخش شد.(احساس پیری بکنیم یا زوده؟) اگر شما هم مثل من با خوندن کتاب‌ها و تماشای فیلم‌ها بزرگ شدین خوب میدونین که ماجراجویی یه جادوگر با قدم گذاشتن به «هاگوارتز» آغاز میشه. زمانی که «کلاه گروه‌بندی» با صدایی خش دار ولی رسا و آوازگونه اعلام میکنه که هر دانش آموز به کدوم گروه تعلق داره، مسیر زندگی یه جادوگر برای همیشه تغییر پیدا میکنه. اما تا حالا به این فکر کردین که بازیگرهای دنیای هری پاتر تو دنیای واقعی به کدوم گروه تعلق دارن؟ چندتا از ستاره‌های این فیلم به گروهی غیر از گروه کاراکترشون تو دنیای هری‌پاتر تعلق دارن که حدس زدنش رو برای ما سخت و سرگرم کننده میکنه. این مطلب رو تا انتها دنبال کنین و در نهایت برامون کامنت بذارین که چندتاش رو درست حدس زدین.

راستی فانتزی‌مگ یه پست ویژه داره براتون در مورد تفاوت کتاب‌ها و فیلم‌های «هری پاتر» حتما بهش سر بزنین!


  • دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر

رادکلیف تو سال 2014 توی ردیت مینویسه: «من صد در صد مطمئنم که به گریفیندور تعلق دارم. هیچ جای شکی توش نیست.بله.شاید بخاطر اینه که نقش یه گریفیندور رو برای سال‌ها بازی کردم.اما من نمیتونم خودم رو توی رنگ دیگه‌ایی بجز قرمز و طلایی تصور کنم.» اگر بازگشت به هاگوارتز رو دیده باشین تو قسمتی از مصاحبه دنیل میگه که بازی برای من در نقش هری پاتر هیچ وقت سخت نبود چون من همیشه خود هری بودم!

دنیل رادکلیف در نقش هری پاتر

  • روپرت گرینت بازیگر نقش رون ویزلی

سال 2016 روپرت توی ویدئویی از پاترمور نتیجه ی تست گروه بندیش رو برای اولین بار اعلام کرد و بر خلاف انتظار همه اون یه گریفیندوری نیست! و به گروه هافپاف تعلق داره. “اوه،نه، من احساس خوبی دارم.شاید این چیزی نبود که من توقعش رو داشتم ولی خیلی زیرکانه و عمیق بود. من ازش خوشم اومد.”

دوست داری راجع به دنیای چوبدستی‌ها و ویژگی‌هاشون بیشتر بدونی؟ ویژگی منحصر بفرد هر چوبدستی یه پست ویژه است برای تو.

روپرت گرینت در نقش رون ویزلی

  • اما واتسون بازیگر نقش هرماینی گرینجر

اما واتسون تا حالا هیچ‌وقت به صورت رسمی اعلام نکرده که تو زندگی واقعی به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داره و با این مسئله مثل اطلاعات فوق محرمانه رفتار میکنه؛ ولی در پست اینستاگرامی در همین اواخر نوشت که چقدر بازی کردن در نقش هرماینی براش معنایی داشته. «هری پاتر خونه ی من، خانواده ی من و جهان من بود.هرماینی هنوز هم کاراکتر مورد علاقه ی منه.» نظر شما راجع به گروه اما چیه؟ممکنه عطش یادگیری و موفقیت این بازیگر حرفه‌ایی رو توی گروه هایی مثل ریونکلا یا حتی اسلیترین قرار بده؟

اما واتسون در نقش هرمیون گرینجر

  • تام فلتون بازیگر نقش دراکو مالفوی

تام که تونسته به خوبی نقش یه اسلیترین مغرور،حیله‌گر و بدجنس رو توی فیلم بازی کنه؛ تو دنیای واقعی به گروه دیگه‌ایی تعلق داره.تام توی توئیتی تو سال 2015 نوشت که :«امروز بالاخره انجامش دادم،امروز توی پاترمور عضو شدم و بعد از تست فهمیدم که به گروه گریفیندور تعلق دارم.#قلبی_شکسته #اسلیترین_تاابد» اما بعدها در سال 2020 طی اتفاقی غیرمنتظره اعلام میکنه که نتیجه ی تستش تغییر کرده و حالا یه هافلپافیه!

خاندان‌های اصیل زاده‌ در دنیای هری پاتر؛ یه پست مخصوص پاترهدها

تام فلتون در نقش دراکو مالفوی

  • متیو لوئیس بازیگر نقش نویل لانگ باتم

متیو در سال 2016 در مقابل دوربین‌های پاترمور اعلام کرد که برخلاف کاراکترش در دنیای هری پاتر یه هافلپافیه. “اوه!من یه هافلپافی هستم؛ خیلی هیجان زده‌ام”.“نه، واقعا هستم واین عالیه!” رگ و ریشه‌های هافلپافی رو به وضوح میشد توی خود نویل هم پیدا کرد، پسر بسیار آروم و مهربونی که درس مورد علاقه اش گیاه‌شناسی بود.

متیو لوییس در نقش نویل لانگ باتم

  • بانی رایت بازیگر نقش جینی ویزلی

این دختر دوست‌داشتنی توی زندگی واقعی هم درست مثل اون زمان هایی که نقش دخترکوچولوی مو قرمزی رو بازی میکرد که با هر دیدن هری لپ هاش گل مینداخت؛ یه گریفیندوریه! بانی در ویدئویی از پاترمور در سال 2016 جلوی دوربین نتیجه ی تستش رو اعلام میکنه و با صدایی خوشحال میگه: “بچه ها،من یه گریفیندوری‌ام،احساس خوبی دارم وبه خودم افتخار میکنم”.

بانی رایت در نقش جینی ویزلی

  • جیمز و اولیور فلپس بازیگران نقش فرد و جورج ویزلی

این دوقلوهای جدانشدنی در مصاحبه‌ایی با «ویزرادینگ وردلد» در سال 2020 در جواب سوال یکی از خیرنگارها  گفتند که برخلاف انتظارخودشون به گروه‌های متفاوتی تعلق دارن! جیمز (فرد ویزلی) یه هافلپافیه! “ خیلی باحاله چون من یه گورکن دارم که در درون من زندگی میکنه!” اولیور (جورج ویزلی) پس از صحبت‌های برادرش اضافه کرد : “من یه گریفیندوری‌ام که خیلی هم در موردش خوشحالم،عالیه که از قبل هم یونیفرمش رو دارم.”

10 تا از نفس‌گیرترین دوئل‌های جادوگری تو دنیای هری پاتر

جیمز و اولیور فلپس

  • ایوانا لینچ بازیگر نقش لونا لاوگود

وقتی نتیجه ی تست ایوانا جلوی دوربین در سال 2016 مشخص شد. ایوانا داد زد:”گریفیندور!” با دستی که در هوا از اشتیاق زیاد مشت کرده بود؛برخلاف کاراکتر لونا که در فیلم معروفترین دانش آموز و به نوعی نماد ریونکلاو هست. “هیجان زده ام،اما به هیچ وجه سورپرایز نشدم.” راستش ماهم از شنیدن این حرف سورپرایز نشدیم.لونا همیشه یه شیر غران در وجودش داشت.

از خوندن این پست لذت بردین؟ فانتزی‌مگ این پست رو بهتون پیشنهاد میده: مدارس جادویی در دنیای هری پاتر

ایوانالینچ در نقش لونالاوگود

واقعا یکی از جذابترین موضوعات برای هرپاترهدی اینه که بدونه اگر توی اون دنیای جادویی زندگی می کرد به کدوم گروه هاگوارتز تعلق داشت. اگر تا الآن این تستو ندادین و نمیدونین اصلا از کجا باید شروع کنین، فانتازیو این کاررو براتون آسون کرده و تست پاترمور رو براتون به فارسی ترجمه کرده یه سر به کلاه گروه بندی بزنید نتیجه ی تستتون رو برامون کامنت بذارین تا ببینیم چه خبره؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم