برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

چیزی تا انتشار فصل دوم «ونزدی» باقی نمونده!

2415 بازدید 51 لایک

زمان مطالعه: 5 دقیقه


سریال فانتزی-کمدی-دارکِ «ونزدی» (Wednesday)، با 341.23 میلیون ساعت بازدید اون هم فقط در هفته‌ی اول، از سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) پیشی گرفت و به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان در سال 2022 تبدیل شد و «خانواده آدامز» (Adams Family) رو به سطوح بالایی از محبوبیت رسوند. حالا نتفلیکس با انتشار تصویر و تیزر جدیدی از «تینگ» خبر از آغاز پروداکشن فصل دوم این سریال داده؛ با ما همراه باشین تا جزئیات و زمان پخش فصل دوم سریال «ونزدی» رو بررسی کنیم.


طبق تازه‌ترین اخبار، «نتفلیکس» مراحل اولیه‌ی فیلم‌برداری فصل دوم سریال «ونزدی» رو آغاز و عکس پایین رو هم برای هوادارن مشتاق منتشر کرده! 

  • بازگشت بازیگران محبوب فصل گذشته

تا به اینجای کار بازگشت تمام بازیگران فصل اول از جمله: «جنا اورتگا» (Jenna Ortega) در نقش «ونزدی آدامز» (Wednesday Adams)، «اما مایرز» (Emma Myers) در نقش «ایند سینکلر» (Enid Sinclair)، «کاترین زتا جونز» (Catherine Zeta-Jones) در نقش «مورتیشیا آدامز» (Morticia Addams)، «لوئیس گازمن» (Luis Guzmán) در نقش «گومز آدامز» (Gomez Addams)، «آیزاک اوردونز» (Isaac Ordonez) در نقش «پاگزلی آدامز» (Pugsley Pubert Addams)، «لویانادا اونتای لوئیس-نیاوو»، «جیمی مک‌شین»، «هانتر دوهان»، «جورجیا فارمر»، «فرد ارمیسن»، «جو ساندی» و «پرسی هاینس وایت» در فصل جدید این سریال تایید شده.

دلت برای سریال «ونزدی» تنگ شده؟! اینجا کلی برات پیشنهاد داریم!

  • همکاری تینگ و تیم برتون

«تینگ» (Thing) در تیزری که به تازگی منتشر شده خبر از بازگشت ستاره‌های فصل قبل و کارگردان محبوب طرفداران دنیاهای فانتزی «تیم برتون» (Tim Burton) میده؛ «تیم برتون» در فصل گذشته، کارگردانی 4 قسمت اول این مجموعه رو به عهده داشت. در کنار این کارگردان بزرگ همچنین «آلفرد گاف» و «مایلز میلار»، سازندگان و شورانرهای این سریال هم در فصل دوم سریال «ونزدی» حضور دارن.

همه چیز در مورد «تینگ» همراه همیشگی خانواده‌ی آدامز

  • زمان انتشار

طبق برنامه‌ریزی‌های منتشر شده، انتظار میره، فصل دوم این سریال در ۸ قسمت تولید و اوایل سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش بشه. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال شده در: ونزدی

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم