برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

راهنمای استفاده از چوبدستی برای تازه واردها!

3887 بازدید 43 لایک
2 کامنت
(5)

زمان مطالعه: 8 دقیقه


جدا از اینکه باید روی وردهایی که به زبون میارین مسلط باشین، باید روی نحوه‌ی حرکت دادن هر چوبدستی در زمان اجرای اون ورد هم تسلط داشته باشین! توی کتاب/فیلم اول از دنیای هری پاتر یعنی «هری پاتر و سنگ جادو»، «هرماینی گرنجر» به خوبی روی هر دوی این مسائل تاکید کرد؛ حتما اون سکانس «وینگاردیوم له وی اوسا» رو به یاد دارین دیگه؟! اگر نمیخواین مثل «سیموس فینیگان» طفلکی هر دیقه منفجر بشین، چوبدستی‌هاتون رو آماده کنید و با فانتزی‌مگ همراه باشین که امروز یه مقاله‌ی در مورد نحوه‌ی به حرکت درآوردن چوبدستی‌ها آماده کردیم!


چوبدستی‌ها اشیا پیچیده‌ایی هستن، شاید اصلا درست نباشه که از واژه‌ی شیء براشون استفاده کنیم! هر جادوگری برای کنترل و به حرکت درآوردن جادویی که درونش قرار داره و باهاش به دنیا اومده، به یه چوبدستی نیاز داره. هرچوبدستی یه هسته‌ی قدرتمند از یه ماده‌ با خاصیت جادویی داره که اکثرا از یک موجود جادویی نشات گرفته و در میان چوبی خاص قرارگرفته. ترکیب هر مغز با یک نوع چوب، ویژگی‌های خاصی به چوبدستی شما میده به همین خاطره که میگن چوبدستی‌ها جادوگرها رو انتخاب میکنن.

بعد از خرید چوبدستی و راهی شدن به سمت مدرسه‌ی «هاگوارتز» باید توی کلاس‌های مختلفی شرکت کنین. یکی از کلاس‌هایی که برای تمام دانش آموزان سال اول اجباری هست، کلاس طلسم‌‌هاست! استاد این درس «پروفسور فلیت ویک» دوست داشتنی هست که به دانش آموزان نحوه‌ی تکان دادن چوبدستی‌ها خاص و تلفظ صحیح وردها و طلسم‌های جادویی رو آموزش میده! فانتزی‌مگ هم سری به جزوه‌های دستنویس استاد طلسم‌ها زده و امروز میخواد تعدادی از نکته‌های مهم رو باهاتون در میون بگذاره!

 دیگه وقتشه که برید سراغ چوبدستی‌هاتون و تمرین بکنید، نظرتون راجع به پست امروز چی بود؟ دوست دارین در ادامه بریم سراغ دست نوشته‌های کدوم یکی از استادهای هاگوارتز؟!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

 

ارسال کامنت

کامنت

  • لطفا پاسخ گو باشید
    توسط:آراد بر 2023-12-01
    رتبه‌دهی:
    5.0

    واقعا اگه ورد بخونی پرتاب کنه یا اصلا چیزی شلیک میکنه ؟

  • لطفا پاسخ گو باشید
    توسط:آراد بر 2023-12-01
    رتبه‌دهی:
    5.0

    واقعا اگه ورد بخونی پرتاب کنه یا اصلا چیزی شلیک میکنه ؟

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم