برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

گندالف به سرزمین میانه باز می‌گردد؟

107 بازدید 50 لایک

زمان مطالعه: 3 دقیقه


از همون روزهای ابتدایی که ساخت فیلم «ارباب حلقه‌ها: شکار گالوم» (Lord of the Rings: The Hunt for Gollum) به صورت رسمی تایید شد، شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حضور «ایان مک‌کلن» (Ian McKellen)، بازیگر افسانه‌ای که بیشتر برای ایفای نقش ماندگار «گندالف» (Gandalf) در مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» شناخته میشه، به گوش می‌رسید، با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این اخبار داشته باشیم.


«ارباب حلقه‌ها: شکار گالوم» که قراره یکی از پروژه‌های بزرگ هالیوودی در دنیای «ارباب حلقه‌ها» باشه، توجه بسیاری از طرفداران این فرنچایز محبوب رو به خودش جلب کرده؛ «شکار گالوم» یه پروژه بلندپروازانه‌ست که به دنبال موفقیت سریال «حلقه‌های قدرت» و احیای دنیای «ارباب حلقه‌ها» در رسانه‌های تصویری ساخته میشه. «ایان مک‌کلن»، با تجربه و توانایی‌های بی‌نظیر خودش در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده و نمادین، یکی از عوامل کلیدی موفقیت فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» بود؛ از این رو، حضور دوباره‌ی او در دنیای «سرزمین میانه»، به عنوان گندالف یا حتی شخصیتی دیگه، می‌توانه نقطه عطف مهمی برای این پروژه جدید باشه.

در حالی که هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی «مک‌کلن» یا سازندگان فیلم ارائه نشده، اما گزارش‌های مختلف حاکی از اینه که مذاکراتی در این زمینه در حال انجام هست؛ با توجه به محبوبیت بی‌نظیر «ایان مک‌کلن» و نقش ماندگارش به عنوان «گندالف»، بازگشت او می‌توانه به معنی موفقیت بزرگ دیگه‌ای برای این فرنچایز باشه و ارتباط قوی‌تری بین فیلم‌های جدید و سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها‌ی پیتر جکسون برقرار کنه و باعث افزایش هیجان و علاقه‌ی مخاطبان بشه؛  همچنین، احتمال حضور چنین بازیگر بزرگی در «شکار گالوم» باعث افزایش انتظارات و فروش بالای این فیلم هم میشه. حالا باید منتظر بمونیم که آیا این شایعات به واقعیت تبدیل میشن یا نه.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی «برادران وارنر»، کارگردانی این فیلم جدید بر عهده‌ی «اندی سرکیس» بازیگر نقش «گالوم» در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاست و «پیتر جکسون» کارگردان قبلی مجموعه در نقش تهیه‌کننده با این گروه همراهی خواهد کرد. این اثر فعلا در مرحله‌ی نوشتن فیلم‌نامه هست و قراره که در قالب دو فیلم سینمایی ساخته بشه. طبق اعلام کمپانی «برادران وارنر» سال 2026 اولین فیلم از مجموعه «شکار گالوم» منتشر میشه. 


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم